B
Bertus †
Guest
Doe ze in een fijnmazig schepnetje, en hang het zakje in het water. heb je verder niets nodig
Joycie zei:Leuk h�? Ik vind het ook echt spannend! Sta echt supervaak te staren in mijn kleine bakje... mijn man maakte er zelfs een opmerking over vandaag: die vraagt zich geloof ik af of ik ze nog allemaal op een rijtje heb 🙄
Misschien een erg domme beginnersvraag maar zo'n bruinsteentje... ik heb een zuurstofpompje met een luchtslang en zo'n tuitje op het eind. Bedoel je dat? Want die bruist best hard
Joycie zei:Leuk h�? Ik vind het ook echt spannend! Sta echt supervaak te staren in mijn kleine bakje... mijn man maakte er zelfs een opmerking over vandaag: die vraagt zich geloof ik af of ik ze nog allemaal op een rijtje heb 🙄
Misschien een erg domme beginnersvraag maar zo'n bruinsteentje... ik heb een zuurstofpompje met een luchtslang en zo'n tuitje op het eind. Bedoel je dat? Want die bruist best hard
Joycie zei:7 zwemmers geteld...
Hoe moeten ze daar dan bij komen.Joycie zei:Dank voor je reactie Bertus.. maar worden ze dan niet door mijn andere aquariumbewoners gepakt?
Er zit nog een verdwaalde Black Molly in ook..
Joycie zei:Update:
Ik heb ze teveel gevoerd denk ik.. perongeluk uitgeschoten met het stofvoer en toen ik later kwam kijken waren er 4 babies dood.. het zuurstofsteentje deed het ook niet. Dus ik weet niet zeker of het nou door overvoeren kwam of door het steentje dat niet werkte. Maar dat laatste is weleens meer gebeurd en toen overleefden ze het wel.
Ik heb nu nog 7 babies over. Heb een beetje zand op de bodem van het bakje gelegd.. had ergens gelezen dat dat tot minder sterfte leidt.
Nu geen domme dingen meer doen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.