S
Sanneke80
Guest
Dat dacht ik al Blupje 😉 , hopelijk leest Joycie het nog op tijd.
Zelf ondervonden dat dit voor 'mij' het beste werkt.En waar staat er hoe lang je dat algenwater moet voeren?
Ben nog geen enkele 'volledige' site tegengekomen. Overal zijn hiaten te vinden, als je er maar naar zoekt.Dat ze eerst drie dagen op hun eigen dooierzak teren staat er ook niet vermeld.
Er staat wel degelijk informatie, dat het niet is wat je zoekt / hoopt te vinden is een ander verhaal.Jouw link geeft geen informatie
Geen antwoord op de gestelde vraag.BlupGup zei:Zelf ondervonden dat dit voor 'mij' het beste werkt.En waar staat er hoe lang je dat algenwater moet voeren?
Knap staaltje uit de context rukken...BlupGup zei:Er staat wel degelijk informatie, dat het niet is wat je zoekt / hoopt te vinden is een ander verhaal.Jouw link geeft geen informatie
Blijkbaar lees jij niet het hele verhaal 😉 aangezien dit er wel staat.Als we er wat van moeten leren geef je of even aan hoe lang je zelf algenwater voert, of waar daar info over staat ;-)
En jij spant de kroon met je antwoorden op dit forum 😀Knap staaltje uit de context rukken...
Dat ging toch over spirulina poeder, die week? Spirulina poeder is niet gelijk aan algenwater en dat laatste is waar de vraag over ging.BlupGup zei:Blijkbaar lees jij niet het hele verhaal 😉 aangezien dit er wel staat.Als we er wat van moeten leren geef je of even aan hoe lang je zelf algenwater voert, of waar daar info over staat ;-)
Jammer, dat je niet op de uitnodiging tot onderbouwing en/of vermelding achtergrond in gaat.BlupGup zei:En jij spant de kroon met je antwoorden op dit forum 😀Knap staaltje uit de context rukken...
Maar goed... zal dit topic met rust laten, kun je verder...
Arrogante opmerking.zo lijkt het bovendien erop dat je de gevraagde onderbouwing en/of achtergrond simpelweg niet hebt
klinkt inderdaad als schimmel.
Eerste week zou ik spirulina poeder voeren (de achterkant van een theelepeltje (puntje) en dat 2x daags) en als je merkt dat ze goed groeien aan het einde van de week over op artemia of vervanger hier van. Heb je al poel of posthoornslakjes ergens kunnen krijgen ? Hierdoor krijg je ook minder snel last van schimmel.
Tabletjes heb ik hier in het begin ook met weinig succes (alles dood) geprobeerd. Weken leek ook niet te helpen, misschien dat het toch nog uitzet in de buikjes.
Catappa is altijd goed voor ze, kleine stukjes, gaan ze ook vaak onder liggen schuilen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.