Zuid amerikaans biotoop van graspol61


Die kruisen heel snel waardoor je de oorspronkelijke kleur zal verliezen. Zelf zou ik dus niet verschillende soorten bij elkaar zetten.
 
Ik bedoel dat als je Vuurtjes en Citroentjes bijelkaar gaat doen je de rode en gele kleur deels zal verliezen door kruisen. Bij Neocaridina moet je altijd goed uitselecteren om de kleur te behouden.
 
Goede morgen allemaal,

Ik wil Cambarellus Diminutus kopen maar zijn dat groeps dieren ?
Kunnen die samen gaan zonder elkaar het leven zuur maken ?
 
Zijn geen groepsdieren en kunnen prima samen.

Maar weet je zeker dat je de cambarellus diminitus wil? vind ze zelf nogal saai qua kleur en kun je naar mijn mening beter naar de cpo kijken die zijn knal oranje en als je ze via mp koopt scheelt het ook nog eens aanzienlijk in prijs
 
Haai Antje,

Die heb ik gehad CPO allemaal verkocht leuke dieren om te zien maar erg agressief voor elkaar .
Maar ik denk niet tot aankoop te gaan van Cambarellus Diminutus want die laten de bodem vissen niet met rust :(
En de garnalen ook niet :(
En corydoras habrosus wil ik nog steeds kopen !!!
 
Heb hier de cpo zitten (wij kweken ze) en is best een grote groep en zitten samen met garnalen, als je zorgt voor voldoende zichtbrekers kan dat allemaal prima samen
 
Ik vind dat een te klein bakje voor de cpo en garnalen en ik wil corydoras habrosus er bij .
Maar niet getreurd voor mij hou het lekker bij garnalen en eventueel habrosus ooit :!
 
Ja diverse sites willen elkaar nog wel tegenspreken hoor.
Goede morgen John,

Dat zal zeker zo zijn daarom ben ik lid van Aquaform geworden.
Hoewel dat sommige ook hier elkaar tegen spreken maar dan uit hobby en hulp idee :!
Ik heb erg veel geleerd van jullie ik zal binnenkort foto's van mijn bakken plaatsten waar mijn concept eigenlijk me begonnen is .
 
wat een raar advies geven sommige website dan vanaf 30 liter ( dat is te weinig) !
Dus gewoon op Corydoras Habrosus wachten :)
Ja op internet is er altijd wel iets passends te vinden naar jou straatje, of het dan ook werkelijk kan is heel wat anders maar internet staat helaas bol van de onwaarheden
 
Ja op internet is er altijd wel iets passends te vinden naar jou straatje, of het dan ook werkelijk kan is heel wat anders maar internet staat helaas bol van de onwaarheden
Tja Antje,

De waarheid ligt in het midden dan dat moet je zelf uitzoeken .
 
Goeden avond allemaal,

Zoals beloofd foto's van mijn bakken !

Een vraagje betreffende hiilstream er zitten 10 Danio Choprae in !
Ik wil er nog wat bij doen Danio's dan !
Of wordt het te druk dan voor ze er zitten 6 steenkruipers in en 3 waaierhandgarnalen in .
Hillstream is 80x35x40
 

Bijlagen

  • ferplast.jpg
    ferplast.jpg
    419.9 KB · Weergaven: 135
  • hillstream.jpg
    hillstream.jpg
    495.9 KB · Weergaven: 124
  • vuurgoed.jpg
    vuurgoed.jpg
    405.1 KB · Weergaven: 131
Goeden avond allemaal,

Even een vraagje ik krijg tegenstrijdige advies te horen betreffende corydoras Habrosus !
SuperFish panorama led 50 zou te klein zijn voor de hasbrosus !
Of valt het wel mee ?????
 
tja vraag 10 mensen een mening en je krijgt 10 verschillende antwoorden, slimste is je info bij 1 bron te zoeken en de rest te negeren
 
Goeden avond allemaal,

Ik wil vragen wat jullie van dit product zou vinden mening of zo ?!?!?!?!
 

Bijlagen

  • Macro+.jpg
    Macro+.jpg
    78.4 KB · Weergaven: 104
Geen ervaring mee verder.. Maar ik denk dat je beter kunt kijken naar wat jouw aquarium nodig is qua toevoeging.
Meten is weten zegt men wel eens, maar is naar mijn ervaring ook de beste manier van werken..
Ik heb zelf goede ervaringen met de EasyLife producten, ik verwacht dat dit een soortgelijk product is. Maar zou niet zomaar iets gaan gebruiken zonder te weten wat de verdere waardes zijn.
 
Geen ervaring mee verder.. Maar ik denk dat je beter kunt kijken naar wat jouw aquarium nodig is qua toevoeging.
Meten is weten zegt men wel eens, maar is naar mijn ervaring ook de beste manier van werken..
Ik heb zelf goede ervaringen met de EasyLife producten, ik verwacht dat dit een soortgelijk product is. Maar zou niet zomaar iets gaan gebruiken zonder te weten wat de verdere waardes zijn.
Goede morgen Toorn,

Dank je voor de reactie !

Het is een product van een goede vriend van mij .
Ik had die vriend verteld van mijn 3 aquarium bakken en die zijn in goede balans !
Daar ga ik niet zo maar toevoegingen bij stoppen .

Dus toorn ben helemaal met je eens .
Ik zou wel graag van meerdere willen lezen wat die er van vinden .
 
Ik ken het niet maar ze spreken van behandeling en dat vindt ik al een raar woord voor voeding.
De laatste jaren zie je veel merken op de markt komen maar zelf hou ik het wel bij de oude losse poeders zodat ik ook weet wat ik toevoeg. Vaak is de samenstelling bij de nieuwe producten ook niet echt heel duidelijk.
 
Ik ken het niet maar ze spreken van behandeling en dat vindt ik al een raar woord voor voeding.
De laatste jaren zie je veel merken op de markt komen maar zelf hou ik het wel bij de oude losse poeders zodat ik ook weet wat ik toevoeg. Vaak is de samenstelling bij de nieuwe producten ook niet echt heel duidelijk.
Goede morgen John,

Dank je voor je reactie.

Dat is één van de reden waarom ik het hier neer zet omdat de meeste behoorlijk ervaren zijn aquaristiek .
Zelf gebruik ik totaal geen middelen of poeders behalve FloraCarbo van HS aqua.
 
Zelf werk ik met Micromix en losse poeders omdat dit makkelijk is om te doseren en aan te maken en je makkelijk kan bijsturen. Daarbij is het ook stukken goedkoper dan die kant en klare flesjes.
 
Goeden morgen allemaal,

Ik heb voor mijn vuurgarnalen bakje 5 rasbora kubotai green visjes gekocht .
Bakje is 50 liter en ik wil nog 5 kubotai green kopen of wordt dat te veel voor het bakje van 50 liter ?
Voor de rest zit alleen vuurgarnalen in (hoeveel weet ik ) denk stuk of 20 .
 

Terug
Bovenaan