1 meter regenwoud Albert V. (Fozzy)


Orchideeën zijn prachtig Albert.

En de bak wordt ook steeds mooier.
Aangezien je toch dichtbij woont moet je maar een keer naar Dutch Rana gaan om te kijken en te laten verleiden tot aanschaf. Hij heeft mijn bak ook gebouwd.
 
Aangezien je toch dichtbij woont moet je maar een keer naar Dutch Rana gaan om te kijken en te laten verleiden tot aanschaf. Hij heeft mijn bak ook gebouwd.
Sssssssssssssssssssst. Marcel is net weer overstag gegaan om Maanvissen te nemen en dat houden we graag zo;)
 
Aangezien je toch dichtbij woont moet je maar een keer naar Dutch Rana gaan om te kijken en te laten verleiden tot aanschaf. Hij heeft mijn bak ook gebouwd.
Ja, die zit in de buurt.
Maar uit veiligheids overwegingen, zal ik daar maar niet heen gaan.
 
Ja, die zit in de buurt.
Maar uit veiligheids overwegingen, zal ik daar maar niet heen gaan.
Bang dat je gaat kwijlen? Staan ook wel kleine bakjes id showroom hoor.
 
Bang dat je gaat kwijlen? Staan ook wel kleine bakjes id showroom hoor.
Leuk met een schooltje Maanvissen:pp
Ach het zijn mooie bakken Albert maar ja een andere tak van de hobby natuurlijk.
 
Wat gesproeit met de handsproeier met extra vitamines in het water.
IMG_3811.jpeg
IMG_3812.jpeg
IMG_3813.jpeg
IMG_3814.jpeg
IMG_3815.jpeg
 
Zo'n mooie kleuren!!!!!
 
ziet er prachtig uit zo!!
 
Prachtig om te zien Albert.
 
Mooi om te zien Albert en volgens mij zien ze die vliegjes als kruipende kroketjes:DD
 
Even handmatig gesproeid met wat vitamintjes in het water. Lekker warm achter het glas.
IMG_3946.jpeg
IMG_3947.jpeg
IMG_3948.jpeg
IMG_3949.jpeg
IMG_3950.jpeg
IMG_3951.jpeg
 
Heel mooi Albert!
 
Echt heel mooi Albert!

Die vitaminen, worden die opgenomen via de huid?
 
Echt heel mooi Albert!

Die vitaminen, worden die opgenomen via de huid?
Inderdaad, je hebt druppels CA-MG: Vitaminen A,B,C,D3, en Multi-Vitamimes.
dit omdat ze de waterhuishouding via de huid regelen.

en dan heb je ook nog poeders, die je over de fruitvliegjes of ander voedsel strooit, met mineralen.
 
Zeer fraai Albert 👍.
 
Erg mooie foto weer Albert.
 
Het blijft een prachtig iets, Albert, dat stukje natuur in je huis! Complimenten, die heb je niet echt nodig maar die komen je wel toe!
Dank je Ben. Als blijk van dank nog wat foto’s.
IMG_4188.jpeg
IMG_4190.jpeg
IMG_4191.jpeg
IMG_4192.jpeg

Wie klopt daar??


IMG_4193.jpeg
 
Die kikkertjes zijn echt knapperds!
 
Mooi hoor Albert 👍.
 
De ramen aan de voorkant even gereinigd. En een Bromelia afgeknipt en verplaatst naar links. Was een uitloper van een andere rechts en hing wat voor andere planten en ving dus het meest sproeiwater en licht op.
En achterin een Bromelia weggehaald die dood was. Dus nog maar weer op zoek naar een leuk plantje voor de lege spot. Her en der verschijnen er ook kleine varens. De gele Mini Orchidee blijft maar doorbloeien dus die heeft een prima plekje daar onder de lamp.

IMG_4195.jpeg
IMG_4196.jpeg
IMG_4197.jpeg
IMG_4198.jpeg
IMG_4199.jpeg
IMG_4200.jpeg
IMG_4201.jpeg
 
Schitterend Albert!

Vooral leuk als er spontaan plantjes opkomen. Dat maakt het geheel nog natuurlijker.
En als de mossen ook nog gaan opleven, wordt helemaal een groene oase.
 
Staat er weer mooi op Albert.
 
Schitterend. Zo mooi als planten gaan doen wat ze willen doen. Misschien voor een ander niet maar de plant uiterst links monopodiaal naar beneden groeit, vind ik een echte eye catcher.
 

Terug
Bovenaan