Aangezien je toch dichtbij woont moet je maar een keer naar Dutch Rana gaan om te kijken en te laten verleiden tot aanschaf. Hij heeft mijn bak ook gebouwd.Orchideeën zijn prachtig Albert.
En de bak wordt ook steeds mooier.
Aangezien je toch dichtbij woont moet je maar een keer naar Dutch Rana gaan om te kijken en te laten verleiden tot aanschaf. Hij heeft mijn bak ook gebouwd.Orchideeën zijn prachtig Albert.
En de bak wordt ook steeds mooier.
Sssssssssssssssssssst. Marcel is net weer overstag gegaan om Maanvissen te nemen en dat houden we graag zo😉Aangezien je toch dichtbij woont moet je maar een keer naar Dutch Rana gaan om te kijken en te laten verleiden tot aanschaf. Hij heeft mijn bak ook gebouwd.
Ja, die zit in de buurt.Aangezien je toch dichtbij woont moet je maar een keer naar Dutch Rana gaan om te kijken en te laten verleiden tot aanschaf. Hij heeft mijn bak ook gebouwd.
Bang dat je gaat kwijlen? Staan ook wel kleine bakjes id showroom hoor.Ja, die zit in de buurt.
Maar uit veiligheids overwegingen, zal ik daar maar niet heen gaan.
Ja, die zijn juist extra gevaarlijk. Die neem je zo mee.Bang dat je gaat kwijlen? Staan ook wel kleine bakjes id showroom hoor.
Leuk met een schooltje MaanvissenBang dat je gaat kwijlen? Staan ook wel kleine bakjes id showroom hoor.
Ja, een hele mooie tak! Met orchideeën en bromelia’s erop.Leuk met een schooltje Maanvissen
Ach het zijn mooie bakken Albert maar ja een andere tak van de hobby natuurlijk.
SpammerJa, een hele mooie tak! Met orchideeën en bromelia’s erop.
Wie is hier nou de spemmer…Spammer
moet jij maar niet langskomen hier. Hebben de kikkerrjes geen kans meer.Mooi om te zien Albert en volgens mij zien ze die vliegjes als kruipende kroketjes
Inderdaad, je hebt druppels CA-MG: Vitaminen A,B,C,D3, en Multi-Vitamimes.Echt heel mooi Albert!
Die vitaminen, worden die opgenomen via de huid?
Het blijft een prachtig iets, Albert, dat stukje natuur in je huis! Complimenten, die heb je niet echt nodig maar die komen je wel toe!
Dank je Ben. Als blijk van dank nog wat foto’s.Het blijft een prachtig iets, Albert, dat stukje natuur in je huis! Complimenten, die heb je niet echt nodig maar die komen je wel toe!
Lijken op hun baas….🙂Die kikkertjes zijn echt knapperds!
In dat geval zeg ik het zijn leuke beestjes om te zien want anders....................😉Lijken op hun baas….🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.