Ze zijn erg druk met zn 2. Paardje rijden.Leuk weer wat uitbreiding. En nou heerlijk voor de bak hangen. Veel plezier!
Ze zijn erg druk met zn 2. Paardje rijden.Leuk weer wat uitbreiding. En nou heerlijk voor de bak hangen. Veel plezier!
Huh, ik zal de foto nogeens goed bekijken want ik heb daarnet geen paardjes gezienPaardje rijden.
Ga jij nou maar Sluierstaartjes kijken. 😉Huh, ik zal de foto nogeens goed bekijken want ik heb daarnet geen paardjes gezien
Nou ik zie dan liever de kikkertjes want onze sluiers hebben wel een mooie tekening maar het is ook niet mijn ding met die lichamen. Maar ja smaken verschillen.Ga jij nou maar Sluierstaartjes kijken. 😉
John, de schuiframen zitten altijd goed dicht, en bovenzijde is ook van glas met daarin stukken vliegengaas voor de doorvoer vd sproeiers en waar de ventilatoren de warmte vd lampen de bak in blazen. Zo komt de temperatuur smorgens weer lekker snel richting 25 gradem.Flink lenig en zo n bak moet dan ook wel goed afgesloten zijn lijkt me.
Hier geniet ik dus van, he...Hoog en droog. Kleine klauwteraars zijn het.
Bekijk bijlage 357215Bekijk bijlage 357216Bekijk bijlage 357217Bekijk bijlage 357218
Nee, ik gebruik druppes..deze 2, bewaar de flesjes in de koelkast.Doe je dan datgene waar je anders de fruitvliegjes mee bepoedert in het water of gebruik je wat anders?
Welke plant staat er op de eerste foto rechtsvoor Albert?Hoog en droog. Kleine klauwteraars zijn het.
Bekijk bijlage 357215Bekijk bijlage 357216Bekijk bijlage 357217Bekijk bijlage 357218
Volgens mij is dat een Cryptocoryne John. Die blijft groeien… moerasplantjeWelke plant staat er op de eerste foto rechtsvoor Albert?
Klopt Ed, dat is een ander soort, had er 2 van maar is helaas 1 van overleden. nu dus, als het goed is, een ander koppeltje erin. Al heb ik het mannetje nog niet horen ‘zoemen’.Schitterend Albert. Die ene kikker die je nog had leek wel meer blauw te hebben of vergis ik me. Maar prachtige beestjes.
Dank je Ed.Staat er mooi bij Albert 👍.
John, overdag is de luchtvochtigheid tussen de 70/85%. Snachts rond de 100/110. En de warmte vd lampen blaast dan de bak in en de ruiten blijven vrij van condens Door de luchtverplaatsing.Waarom ventilatoren bovenin dan Albert want het moet toch juist wat vochtig blijven?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.