Twijfel twijfel. Ik heb er een paar Tricolores bij in gedaan uit de andere bak. Maar een paar gecko’s is ook een ideetje misschien.Is een prachtige bak, deze kikkertjes vind ik schitterend.
Ga je de kikkertjes nog uitbreiden met een ander soortje?
Oh Gecko's zijn ook wel erg gaaf! Kunnen die op ongeveer hetzelfde menu of moet je dan veel aanpassen?Twijfel twijfel. Ik heb er een paar Tricolores bij in gedaan uit de andere bak. Maar een paar gecko’s is ook een ideetje misschien.
Jaloers makend mooi, Albert!Hier ook even ramen gepoetst. Verder weinig onderhoud nodig. Wel nog even wat vers blad op de bodem voor de beesies
Bekijk bijlage 346388Bekijk bijlage 346389Bekijk bijlage 346390Bekijk bijlage 346391Bekijk bijlage 346392Bekijk bijlage 346393Bekijk bijlage 346394Bekijk bijlage 346395
Is ook de bedoeling Ben. Weinig onderhoud tov een aquarium. En minstens zoveel plezier van.Jaloers makend mooi, Albert!
Ffies weer een filmpje van etende kikkertjes.
Ik voer ze soms om de dag, maar sla ook wel eens een paar dagen over. Nu heb ik weer behoorlijk ruim gevoerd, dus kunnen ze ff. Ik check de bak geregeld en als ik dan geen voedseldiertjes meer zie lopen voer ik weer.Wat onzettend gaaf! Hoe vaak voer je ze?
Tip voor de anderen. Open als je op de PC zit het filmpje op YT, dan kun je het groot in HD bekijken.
Ach zo werkt dat . Vond het wel veel van die 'creepy crawlers' 😉 Krijg er de kriebels van haha.Ik voer ze soms om de dag, maar sla ook wel eens een paar dagen over. Nu heb ik weer behoorlijk ruim gevoerd, dus kunnen ze ff. Ik check de bak geregeld en als ik dan geen voedseldiertjes meer zie lopen voer ik weer.
Echt schitterend.Even naar Duitsland geweest naar en kwekerij van terrariumplanten. Heeft er mega veel. Bromelia’s in alle groottes en soorten. Man zit met zn spul in Uelsen op een 25minuten vanaf hier.
Heb een Begonia. Microsperm gehaald (die gele). En een pleurothallis corniculata Orchidee. Heb ook nog wat geleerd mbt vermeerderen van een andere plant die ik al heb. Gewoon een goed blad bij de stengelaanhechting afknippen en in Sphagnum mos vochtig houden en dan doet
Ie het zo volgens hem. Eens testen.
Bekijk bijlage 349569Bekijk bijlage 349570
Ik meen ooit iets gelezen te hebben over kikkers en het hart van bromelia’s, maar ik weet totaal niet meer of dat ook betrekking had op eitjes.Eitjes in een Bromelia. Maar weet niet of dit wat wordt. Tijd zal t leren.
Bekijk bijlage 349696
In een ver verleden hebben mijn ouders nog pijlgifkikkers gehad. Ik meen mij ook te herinneren dat dat 1 van hun favoriete plekjes is. Omdat daar water in blijft staan. Denk ik. 😅Ik meen ooit iets gelezen te hebben over kikkers en het hart van bromelia’s, maar ik weet totaal niet meer of dat ook betrekking had op eitjes.
Dank je.Erg mooi Albert, die Bromelia’s knallen er ook uit zeg
Slim dat lopend buffet 😉Je zult wel denken wat die pot daar doet met de kikkers erin? Ik had springstaartjes gekocht. Wat in de pot gedaan en er zo ingelegd. Als ze dr klaar mee zijn kan ik de pot er zo weer uithalen zonder veel troep in de bak.
Bekijk bijlage 350109Bekijk bijlage 350110
Die liggen nog op het bromeliablad en zijn nog steeds vochtig. Denk dat ze wel vochtig worden gehouden door een vd ouders. Afwachren of het ook wat gaat worden uiteindelijk,Hoe is het met de eieren van de tricolores albert.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.