Even sproeien. Zie de ‘mist’ op de overzichtsfoto
Dit is en blijft een fraai geheel waar je met recht trots op mag zijn Albert!
luchtvochtigheid is overdag een 70/80% bij 25gr. En in de nacht rond de 100% bij ca. 29gr. Er hangen ventilatoren (40mm) ) boven id de warmte en lucht verplaatsen. Heb er nog geen schimmels in waargenomen,Ziet er supermooi uit allemaal! Hoe houdt je bij zoiets de schimmels weg, aangezien je toch een redelijke luchtvochtigheid hebt neem ik aan?
Aanschaf van dit geheel ca €1500. En dat is excl bewoners. Onderhoud zeer weinig. Af en toe wat snoeien en ruiten poetsen.Wauw, dit is mijn droom, en dan in combinatie met een zuid-Amerika bak eronder.
Hoe schat je zoiets in qua kosten ten opzichte van een aquarium fozzy? Qua onderhoud en aanschaf.
Ik heb geen Facebook maar wel even wat afbeeldingen opgezocht. Zoiets is inderdaad waar ik ooit naartoe wil, als wand in m'n kamer. Maar eerst ervaring opdoen, en misschien komt er dus ook wel een terrarium naast m'n aquarium. Tegen die tijd kom ik je vast nog wel wat vragen stellen😉Aanschaf van dit geheel ca €1500. En dat is excl bewoners. Onderhoud zeer weinig. Af en toe wat snoeien en ruiten poetsen.
Je kunt het overigens net zo duur maken als je zelf wil. Deze heb ik, zonder onderkast, aangeschaft bij Dutch Rana. Je kunt ze ook ‘kaal’ kopen en inrichten. Net wat je wil.
Tja. Combineren met aquarium. Dan praat je over heel wat anders. Kun je je helemaal uitleven. Weet niet of je facebook hebt maar zoek anders maar eens op: Marco’s Paludarium.
Ach wat zonde Albert!Ik mistte al een tijdje een vd blikvangers. Zojuist ff op speurtocht geweest en lag er 1 dood verscholen onder een holletje. Nu dus Remy in deze bak. Binnenkort maar eens op zoek naar wat leuk gezelschap.
Bekijk bijlage 356240
Tja, shit happens met levende have.. €55,- in de gft..Ach wat zonde Albert!
Ja, maar daar is er 1 van gaan hemelen.. nu zit er 1 heel zielig. Dus die krijgt gezelschap.Erg mooie beestjes Albert en had je niet al zoiets met al dat geel erin?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.