Wat is er nieuw

1 meter regenwoud Albert V. (Fozzy)

Die fotorolletjes gebruiken ze als schuilplaats/afzetplaats voor eitjes (als er water instaat tenminste). Het zal je verbazen, zelfs die grotere kruipen er soms in.

Die grotere waar ze voor zitten is van de fruitvliegenkweek. Als die bijna leeg is zet ik de hele pot er gewoon in en dan is er geen ontsnappen meer aan voor de vliegjes…
Helder! Dankjewel.

De 2 stengels van de Crypthanthus Microglazioui hier in de bodem geduwt om te kijken of ze aanslaan en nieuwe wortels aanmaken.
IMG_3117.jpeg

Die zijn best klein. Wel een zoekplaatje af en toe gok ik. Je hebt er 2 toch?

Die zijn best klein. Wel een zoekplaatje af en toe gok ik. Je hebt er 2 toch?
Ja, maar deze heb ik al een tijdje hoor. In de andere bak zitten zwart/oranje gekleurde. Ander soort.
Deze ijn iets groter, en behoorlijk goedkoper. Eens zien of er wat voortkomt uit dit Valentijnsdag gebeuren. 😝

Ja, maar deze heb ik al een tijdje hoor. In de andere bak zitten zwart/oranje gekleurde. Ander soort.
Deze ijn iets groter, en behoorlijk goedkoper. Eens zien of er wat voortkomt uit dit Valentijnsdag gebeuren. 😝
Had net idd door dat dit niet de nieuwe zijn. Jongen zou wel heel erg leuk zijn.

Ff geleden dat ik hier wat gepost heb. Had er een tijd niet veel mee gedaan, de ‘lol’ ging er toch een beetje af, terwijl de andere kleinere het zo lekker doet. Toch afgelopem week een voorraad Javamos besteld voor een €60,== en hier een litertje in verspreid. Nu een keer of 5/7 per dag speoeien, waarvan 5x op de schakelklok en af en toe wat met de hand. Zorgen dat het goed vochtig blijft in de bak om te zorgen dat het mos aan gaat slaan.
Het ziet er gelijk weer frisser uit door het nieuwe mos.
IMG_0028.jpeg

Ik hoop dat dat mos goed aan slaat. Los ervan dat het een aardig bedrag is wat je er aan uit hebt gegeven, maakt het de bak wel heel erg mooi.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan