Wat is er nieuw

1 meter regenwoud Albert V. (Fozzy)

Die fotorolletjes gebruiken ze als schuilplaats/afzetplaats voor eitjes (als er water instaat tenminste). Het zal je verbazen, zelfs die grotere kruipen er soms in.

Die grotere waar ze voor zitten is van de fruitvliegenkweek. Als die bijna leeg is zet ik de hele pot er gewoon in en dan is er geen ontsnappen meer aan voor de vliegjes…
Helder! Dankjewel.

De 2 stengels van de Crypthanthus Microglazioui hier in de bodem geduwt om te kijken of ze aanslaan en nieuwe wortels aanmaken.
IMG_3117.jpeg

Ook hier weer even bijgelezen, mooie vorderingen 👍.

Mooi plaatje Albert en die waren daar vast iets verloren ;))

Die zijn best klein. Wel een zoekplaatje af en toe gok ik. Je hebt er 2 toch?

Die zijn best klein. Wel een zoekplaatje af en toe gok ik. Je hebt er 2 toch?
Ja, maar deze heb ik al een tijdje hoor. In de andere bak zitten zwart/oranje gekleurde. Ander soort.
Deze ijn iets groter, en behoorlijk goedkoper. Eens zien of er wat voortkomt uit dit Valentijnsdag gebeuren. 😝

Ja, maar deze heb ik al een tijdje hoor. In de andere bak zitten zwart/oranje gekleurde. Ander soort.
Deze ijn iets groter, en behoorlijk goedkoper. Eens zien of er wat voortkomt uit dit Valentijnsdag gebeuren. 😝
Had net idd door dat dit niet de nieuwe zijn. Jongen zou wel heel erg leuk zijn.

Je hebt al een keer kleintjes gehad toch Albert of waren dat weer kleintjes van de grotere soort?

Je hebt al een keer kleintjes gehad toch Albert of waren dat weer kleintjes van de grotere soort?
Ja, dat was van een andere soort, deze Ranotomeya Amazonica French Gyana. Is het nog niet mee gelukt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan