Is dit een kleurstelling die ook in de natuur voorkomt Albert of is het een kruising?
Zijn de geleerden het niet over eens. Amotopo is een plek in Suriname. Dus maar eens op vakantie om zelf te controleren of ze daar rondhuppeleIs dit een kleurstelling die ook in de natuur voorkomt Albert of is het een kruising?
Dat had je beter eerder kunnen doen want dan had je gratis een paar in de koffer mee kunnen nemen 😉Zijn de geleerden het niet over eens. Amotopo is een plek in Suriname. Dus maar eens op vakantie om zelf te controleren of ze daar rondhuppele
mss steken ze je wel in een barak waar de gifkikkers vanzelf eens binnen springen .En als ze je dan betrappen, duurt de vacantie onnodig veel langer,,😎
Wie wil er nu geen gratis vakantie 😆En als ze je dan betrappen, duurt de vacantie onnodig veel langer,,😎
en daar is een andere plek voor op het forum. 🙂anders wordt dit topic een babbelbox.
gr.bert
Klopt jaErg mooi bloempje. Restrepia trichoglossa?
Nee. Ze zijn nog erg rustigErg mooie kikkertjes 💜
Heb je ze ook al mogen horen?
Wacht maar tot ze jou vrouw eens goed gezien hebben , dan pas gaat het fluiten beginnen .Nee. Ze zijn nog erg rustig
Dat zou ik ook doen 😉. Plaatje Albert 👍.Houdt me wel in de gaten aan zn oog te zien.
Als kikker zijnde zou ik hem gewoon in de gaten houden, net als een maanvis in jou bak Stefan 😉.Prachtige foto Albert .
Ik wil niet stoken Ed maar wat wil je daarmee zeggen ? Dat Albert ............ is ?
Dank je. Dat is een ouderwets fotorolletjekoker. Gebruikt als schuilplaats. Ze trekken zich af en toe graag even terug voor wat privacy heb ze in mn andere bak ook.Heel fraai Albert.
Wat is dat zwarte buisje?
Ah oke. Dat is wel logisch.Dank je. Dat is een ouderwets fotorolletjekoker. Gebruikt als schuilplaats. Ze trekken zich af en toe graag even terug voor wat privacy heb ze in mn andere bak ook.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.