1 meter regenwoud Albert V. (Fozzy)


Is dit een kleurstelling die ook in de natuur voorkomt Albert of is het een kruising?
 
Is dit een kleurstelling die ook in de natuur voorkomt Albert of is het een kruising?
Zijn de geleerden het niet over eens. Amotopo is een plek in Suriname. Dus maar eens op vakantie om zelf te controleren of ze daar rondhuppele
 
Zijn de geleerden het niet over eens. Amotopo is een plek in Suriname. Dus maar eens op vakantie om zelf te controleren of ze daar rondhuppele
Dat had je beter eerder kunnen doen want dan had je gratis een paar in de koffer mee kunnen nemen ;)
 
Leuke opmerking Jessicapilon, maar gratis is alleen de lucht die we inademen. ;)
Nu maar weer terug naar die mooie bak van Fozzy, anders wordt dit topic een babbelbox.
gr.bert
 
Thuis van weekendje met schoonfamilie. Zie ik een aparte orchidee in de bak in bloei
77480EF7-54AF-4ECF-B8FF-284A8D19A7CA.jpeg
24B9D78E-B597-4BD4-B72D-9F3F17E486A5.jpeg
 
Erg mooie kikkertjes šŸ’œ
Heb je ze ook al mogen horen?
 
Prachtige foto Albert .
Ik wil niet stoken Ed maar wat wil je daarmee zeggen ? Dat Albert ............ is ?
Als kikker zijnde zou ik hem gewoon in de gaten houden, net als een maanvis in jou bak Stefan šŸ˜‰.
 
Heel fraai Albert.

Wat is dat zwarte buisje?
Dank je. Dat is een ouderwets fotorolletjekoker. Gebruikt als schuilplaats. Ze trekken zich af en toe graag even terug voor wat privacy heb ze in mn andere bak ook.
 
Dank je. Dat is een ouderwets fotorolletjekoker. Gebruikt als schuilplaats. Ze trekken zich af en toe graag even terug voor wat privacy heb ze in mn andere bak ook.
Ah oke. Dat is wel logisch.

Misschien is het mooi om er wat mos omheen te binden. Dat valt het helemaal niet meer op.
 
Wat een kleuren! Heel erg mooi šŸ˜
 
Het is een schitterende bak, keuze voor deze kikkertjes ook goud šŸ„‡
 

Terug
Bovenaan