Dank je, nee, ben nog aan t rondkijken, wel iets bijzonders denk ik.Mooie bak hoor! Veel plezier ermee, weet je al wat je erin gaat houden?
Dank je, nee, ben nog aan t rondkijken, wel iets bijzonders denk ik.Mooie bak hoor! Veel plezier ermee, weet je al wat je erin gaat houden?
Leuk, ik ben benieuwd! Ik vind zelf Ranitomeya's ook gaaf, al schijnen sommigen ook behoorlijk schuw te zijn. Die zitten veel in bromelia's en daar heb je er behoorlijk wat van.Dank je, nee, ben nog aan t rondkijken, wel iets bijzonders denk ik.
Zit ik wel aan te denken Stefan, maar veel ruimte is er niet voor ze dan.Zeer mooi Albert en enkele killivisjes in de waterpartij .
Duurt nog een tijdje, wil ook nog iets bedenken om in de waterpartij te leggen als hulpmiddel dat ze evt uit het water kunnen klimmen als ze erin gaan. De Dendrobates in de andere bak zitten geregeld even in het water, en gaan er via hout of lava stenen weer uit.Wanneer komt er levende have in ?
Als ik het zo bekijk is dat Java mos.Erg leuk Albert en wat voor mos ligt er op de bodem?
Morgenmiddag dus…net ff contact gehad, Dendrobates Tinctorius Amotopo. Even een ritje Doetinchem.Wanneer komt er levende have in ?
Het is man en vrouw, afwachten wat ze gaan doen. Laat het eerst zo, zijn wel aan de prijs.Mooie kikker Fozzy ga je deze nog verder uitbreiden, in aantal.
gr.bert
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.