beide geaard Ben, per doos. T is in elk geval goed geaard lijkt me. Wel vreemd dat ze deze dozen niet zelf doorgelust fabriceren. Zal wel te duur zijn dam.
Ja, dat vroeg ik me ook af. Waarom moet je de 2 contactdozen zelf intern doorlussen?beide geaard Ben, per doos. T is in elk geval goed geaard lijkt me. Wel vreemd dat ze deze dozen niet zelf doorgelust fabriceren. Zal wel te duur zijn dam.
ja, toen ik ze had zitten bedacht ik dat ook vd onderzijde. Maar geen zin meer om een half uur te prutsen om de schroefjes los te draaien. En ik gebruik straks 3 of 4 schakelklokken. En dat gaat amper lukken bij 6 voudige dozen, of ze moeten haaks ingestoken kunnen worden, en dat is vaak recht of 45 graden. Dus maar zo opgelost.Tweede vraag. Waarom voor spatwaterdicht gekozen? En de draden aan de bovenkant ingevoerd?
ijn.
Ik ga zelf gewoon voor 6 voudige stekkerdozen. Wel zo makkelijk.
Albert, daar heb ik deze voor gevonden.ja, toen ik ze had zitten bedacht ik dat ook vd onderzijde. Maar geen zin meer om een half uur te prutsen om de schroefjes los te draaien. En ik gebruik straks 3 of 4 schakelklokken. En dat gaat amper lukken bij 6 voudige dozen, of ze moeten haaks ingestoken kunnen worden, en dat is vaak recht of 45 graden. Dus maar zo opgelost.
En dat zeg je nu…😉😉Albert, daar heb ik deze voor gevonden.
6 of 4 voudig. Rechte aansluiting. En extra afstand tussen de stopcontacten.
https://www.conrad.nl/nl/p/hama-137...g-wit-randaarde-stekker-1-stuk-s-1533484.html
Sorry Albert.En dat zeg je nu…😉😉
Ik laat het eerst zo groeien John en als ik dan aardig wat in die ander bak heb wat eruit kan dat ik hier wat bij zet.Ga je hier nog zelf planten aan toevoegen Albert? Leuk die waterval overigens.
bal gehakt?Prachtige bal Albert !!!
zie mijn citaat maarWaar zie jij bal staan Annemarie ??
Wil je erover praten? John heeft tijd zat dus die kan je dan even een pmtje sturenJullie spannen samen tegen mij ik voel me als ....
Klopt, thermo-/hygrometerprachtige bak! Dat zwarte kastje aan de achterwand is dat voor de vochtigheid te meten ofzo?
Wow Albert! Wat gaaf.
Vraagje, wat doet dat zwarte kastje op de achterwand?
prachtige bak! Dat zwarte kastje aan de achterwand is dat voor de vochtigheid te meten ofzo?
Klopt, thermo-/hygrometer
Tja, je kunt ook anders reageren…. Zo van, ik zou die app niet teveel vertrouwen misschien?Nou die App kun je wel weer verwijderen.
de eerste foto is Asplenium viviparium, vaak verkocht onder het synoniem Asplenium daucifolium.
de tweede is primulina tamiana, vaak verkocht als chirita tamiana in de terrarium hobby.
de derde is een Marcgravia soort, zou niet durven zeggen welke.
de vierde is een bromelia, ik zou gokken op een Vriesea soort of cultivar maar kan iets anders zijn.
Ook callisia repens is een heel andere plant, dit lijkt er niet eens op. Sphyrospermum buxifolium zou eventueel kunnen, ik weet dat Rana die verkoopt. in dat geval komen er kleine witte bloemetjes en vervolgens besjes aan. Maar zou ook iets anders kunnen zijn.
Neoregelia wel, en die had de app ook goed, maar agave is geen bromelia, en de plant op de foto toch echt wel.Tja, je kunt ook anders reageren…. Zo van, ik zou die app niet teveel vertrouwen misschien?
trouwens, Neoregelia is een onderdeel van de Bromelia familie. En daar zijn heel veel ondersoorten van.
Het plantje is ook geen bromelia maar een tillandsia, ook wel luchtplantje genoemdmaar agave is geen bromelia, en de plant op de foto toch echt wel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.