Je hebt toch al een buurman?Jij bent echt een technische man merk ik wel aan alles. Jammer dat je niet mn buurman bent😉
Inderdaad, hij heeft een prachtige bak! Ik zou willen dat we wat groter behuist zouden zijn. Manen zou ik dan beslist hebben!geduld is schone zaak succes
wel mooi helder de bak zeg
Is ook een onderdeel van me filter systeem 😉Denk je niet dat het je uvc-unit is waardoor je bak zo helder is?
Is ook een onderdeel van me filter systeem 😉
Helemaal naar Hawaï?maui's 😀
Geen vrouwen ontvoeren he 😉Je kan dus toch chloroform kopen 😀 goed om te weten voor me komende projectje 😛
Maar Opzich is het niet meer dan een glazen koker met een luikje en een bodemplaat
Je kan dus toch chloroform kopen 😀 goed om te weten voor me komende projectje 😛
Geen vrouwen ontvoeren he 😉
Word gesneden met een lasersnijder 😉
Dus alles is vrijwel vlak en redelijk recht, je hebt natuurlijk altijd iets schuinte omdat de laser een brandpunt heeft waarna deze weer een divergerende straal krijgt.
Maar was wel van plan buiten te lijmen en ik heb nog een A2P3 masker liggen dus dat moet goed komen
DankjeFoto's zijn zoals gewoonlijk terug prachtig
Helemaal mee eens!Foto's zijn zoals gewoonlijk terug prachtig
Bekijk bijlage 81822 En dan nu nog plakken en alles erin doen..
Was ook mijn gedachte...Prachtig, maar wat is het?
Nee denk dat het komt omdat ik een restant phosex, clearmec en silikatex in me filter heb gedaan en daarmee dus de TDS verlaagd heb ofzomooi plaatje zou het door het weer komen dat vruchtbaar gebeuren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.