En wat heb je nou gedaan?
DankjeBlijft toch een pareltje jouw bak hoor.
Gewacht, en helemaal niks gedaan verder.En wat heb je nou gedaan?
Hoe groot kunnen die worden want vind daar niet echt veel info over en het gekke is dat ik al een hele tijd Hobbykwekers niet meer op internet vind want daar vind je enorm veel info.
Je hebt er geduld ingestopt en dat is niet niks 😀Dankje
Gewacht, en helemaal niks gedaan verder.
Was gister al wat minder en nu was de waas helemaal weg
Haha soms moet je wel...Je hebt er geduld ingestopt en dat is niet niks 😀
DankjeStaat er netjes bij, man!
Dankje, het meeste aan wazen trekt wel weer weg in mijn ervaringZiet er weer keurig uit en vreemd waas die komt en ook terug vanzelf wegtrekt maar opgelost staat netjes .
Als bacterie opbouw fosfaat kost zou de constante opbouw van bacteriën in een wervelbed een lagere fosfaat betekenenDaling van fosfaat. Opbouw bacterien kost fosfaat.
Wat zat er in de plaats van het wervelbed eerst voor filter?
Er zijn in een filter eigenlijk meer denitrificetende dan nitrificerende bacterien. Alleen zijn erg sloom.
Het zou in theorie kunnen, dat er een hoop nitrificerende bacterien verdwenen zijn, met de verandering.
Doet die vochtvreter nog wat??
Dankjeblijft een genot om naar te kijken Tuinkabouter
pracht maanvissen heb je daar zitten
Als bacterie opbouw fosfaat kost zou de constante opbouw van bacteriën in een wervelbed een lagere fosfaat betekenen
Of zie ik dat nu verkeerd?
Dus zie ik het verkeerd of niet?Nee, want er sterft ook een hoop. Door de werveling blijft de biofilm dun.
Dus zie ik het verkeerd of niet?
Goed en veel voeren en netjes veel water verversen en dan komt het vanzelf goed 😉Wat een super mooie vissen man! Je manen zien er echt prachtig uit. Hoop dat die van mij ook zo mooi worden.
DankjePrachtige foto's alweer en aquarium ziet er mooi verzorgd en zeer rustgevend uit .
DankjeZeer mooie bak.
DankjePrachtig zeg, een plaatje.
DankjeWow mooi zeg!!
DankjeOnwijs gaaf!
DankjeMooie maanvissen en een sfeervol geheel.
Dankje, verlichting is een DIY lamp 😉Mooie vissen met het juiste verlichting er boven. Prachtig!
Dankje, de beplanting is nog het lastigste deel gezien het graaf gedrag van de geophagus.Prachtige combo, die geophagussen en de maanvissen! zeker ook mooie bijpassende beplanting.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.