Ag dat komt wel weer 😉Zonde.
Nee dat is zo, denk dat ik deze week wel weer foto’s ga maken.Zonde, naja het zijn net konijnen. Duurt niet lang meer.
Heb je nog totaaltje van je bak, stiekem weer benieuwd.
En waar dient deze techniek voor?Ff een technische update
Led drivers?En waar dient deze techniek voor?
Duidelijk 😉Led drivers?
Die voorzien mijn leds van een vermogen zodat ze oplichten.
Zijn LDD led drivers 😉
goud waard die oude meuk..Zijn die ouderwetse RS-232 connectors nog ergens goed voor 😉
Haha Dankje, plastic word het pas als ik te oud ben om ervoor te zorgen 😉Als je zou zeggen: "Alles is van plastic", zou ik het ook geloven 😉
Wat een WAANZINNIG MOOIE bak heb je er van gebakken, een SCHILDERIJ !!
DankjeManen doen mij niks, maar je Geophagussen
Bak staat er uiteraard ook weer mooi en zeer helder bij.
Lijkt erop van wel, nu nog kijken hoe lang ze het volhoudenWerken goed die pillen
Stiekem ben ik dat ook wel een beetje hoorJe mag best trots zijn op zo'n mooie bak in huis en goed dat alles zo goed blijft gaan das pas echt genieten Tuinkabouter.
DankjePrachtige foto's alweer Tuinkabouter .
DankjeHeel gaaf Weer!
DankjePrachtig!!!
Das een zeer goeie vraag.In 1 woord: prachtig!!!
Hoe heb je zo'n heldere foto gemaakt?
DankjeIn 1 woord: prachtig!!!
Hoe heb je zo'n heldere foto gemaakt?
Statief bedoel je?Zo'n statief is best wel onmisbaar want zonder kun je je handen maar moeilijk volledig stil houden.
Welke je dan als ik vragen mag want 24 pagina's is nogal veel om er zelf achter te komen.
Yup, alles gepoetst en gedaan.Waterverversing ?
Haha DankjeNiets mis met die belletjes😀 blijft een mooie foto!
belletjes
Dank u voor de tipIk vul tegenwoordig met een sproeikop op de slang en laat het op het oppervlakte breken, nagenoeg geen belletje meer
Ik las dit net met half open ogen.. ik dacht ff dat je zei “lul beest” xDBelletjes wijzen erop dat de eigenaar geen lui beest is
Bedankt voor de tip.Ik vul tegenwoordig met een sproeikop op de slang en laat het op het oppervlakte breken, nagenoeg geen belletje meer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.