D
Dirk Bazuin
Guest
Ja is dan ook hun huis.
Nee maar ze proberen het wel
Geef ze ook geen ongelijk, snap wel dat ze het niet te groen willen..Ja is dan ook hun huis.
Nee klopt, zo heb ik ook 5 minuten gedacht over heros...ach valt nog wel mee toch.
zag laatst een bak met midden-amerikanen van zo'n 25 tot 40cm.... nou dan houd je geen inrichting meer over 😀
Nee klopt, gelukkig niet zeg..Zweefvuil in jouw bak, dat zie je ook niet iedere dag 😀
Nee klopt, gelukkig niet zeg..
Had net voor de foto de bodem weer terug gelegd, dat geeft soms wat rommel
ja baasEerst foto maken, dan rommelen he!
Dankje, ik ben ook echt blij dat het me overkomt.Wouter, ik ben oprecht jaloers. Heb al heel veel knoppen en uitlopers gehad. Maar nog nooit een bloem!
Erg mooi om te zien!
DankjeSchitterend
Dankje, ja ik telde er zelf nog 4Mooi bloemetje Wouter! En zie ik daar nog meer knoppen?
Dankje, en cadeautjes zijn het zeker 🙂Als planten gaan bloeien, dan doe je het zeker heel erg goed Tuinkabouter!! Zo af en toe word ik ook door een of ander plantje verblijd met blommekes, laatste maand nog door Lileaopsis braziliensis...Zijn cadeautjes van je bakkie als je het goed doet!!!
Denk dat je de bloem een keer heb gemist, ze bloeien net aan 1 dag kom ik net achter..Wouter, ik ben oprecht jaloers. Heb al heel veel knoppen en uitlopers gehad. Maar nog nooit een bloem!
Erg mooi om te zien!
Nou ja dat is het enige wat is veranderd de afgelopen 2 maanden...Super en als de reden jou capsules zijn , dan heb je bijna een goudmijn in handen 😀
Denk dat je de bloem een keer heb gemist, ze bloeien net aan 1 dag kom ik net achter..
Gister was de bloem van zaterdag weg, zag enkel nog een verwelkte knop..
Nu ik thuis kwam was er een andere knop uitgekomen die gister al omhoog ging staan, maar deze is zojuist verwelkt.
Kan je proberen, ik krijg dan enkel algen en troep tussen me HN.Ik weet het denk ik al. Ik ruim te snel op. Ik had nu mijn oppervlak vol met uitlopers en ook bloemknoppen. Ik zag zelfs al een wit blaadje.
Maar ja. Zoals gezegd heb ik net al die uitlopers weer weg gehaald.
Misschien als ik het echt laat woekeren, dat er dan bloemen komen.
DankjeHeel erg gaaf hoor, een soort kroon op de onderwaterplant! En blijkbaar is je voeding ook
DankjeErg bijzonder hoor zo n bloem en ook erg mooi om te zien
Heb ik denk toch stiekem een verborgen lekkage opgelost....
Heb mijn Chinese plastic fantastic bellentellers vervangen door 2 doorverbinders
Bekijk bijlage 246933
Nu kan ik geen bellen meer tellen, maar dat was toch al redelijk kansloos met mijn verbruik.
Maar sinds ik deze zondag heb gewisseld is mijn dropchecker wel lichter van kleur dan voorheen..
Zat dus blijkbaar wel een lekje ergens die ik destijds niet heb kunnen vinden..
Nee klopt, maar kan ook met de tijd zijn gaan lekken.Je moet zo oppassen met al die dingen. Een lekje heb je al snel.
Het beste werkt nog wel onderdompelen in een bak water.
Dat zeepsop laat niet alle lekken zien.
Haha Jah die plastic rommel uit China laat wel wat te wensen over....
En troost je bijna alles word daar gemaakt..
Ook, en je betaalt voor de medewerker die het in een andere verpakking stopt...De meeste CO2 spulletjes op de websites zijn gewoon die chinese prulletjes. Met een mooi logo erop.
Dat lekken is al zowat....ben in september 2017 overgegaan naar een 2 kg CO2 fles en heb een mooie atomiser geïnstalleerd, buiten de bak, i.p.v. dat ding IN de bak...Alles gecontroleerd met zeepsop met een paar druppels glycerine ( dan blijven de bellen VEEL langer heel) en niks gevonden... Ne toen was op 3-maart de fles met 2KG CO2 leeg......!! Normaal doe ik een halfjaar met 500 gram!!!
LFS was schappelijk, wellicht een niet geheel volle fles verkocht, vulling maar 50% hoeven betalen. Wacht nu af, als er weer zo'n enorm verbruik ontstaat, dan gaat de oude diffusor weer in de bak....!
Ja ook je fles en regulator? 😛Je zult wel bedoelen dat je bij 2x hogere druk dubbel LEKT, niet doseert want dat blijft bij dezelfde bpm..
Ik heb het hele spulletje in het laatste vak van mijn bioloog liggen, dus ik lek niets, want alle 'verloren' CO2 komt toch in het aquariumwater.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.