200x70x70 van tuinkabouter


Ik las dit net met half open ogen.. ik dacht ff dat je zei “lul beest” xD
Maar lui kan je niet zijn met een aquarium vind ik, met rust reinheid en regelmaat behaal je de beste resultaten ;)

Bedankt voor de tip.
Mijn oppervlak beweegt nauwelijks tijdens het vullen.. maar dat werkt bij mij in me voordeel zodat ik kan snoeien tijdens het vullen

Dat dus.

ben jij trouwens vaak bezig met je zand aanharken (ivm de geo´s)?
 
wow! (ik mis een kwijl emoticon)
 
Staat er weer mooi op!
 
Staat er ook weer prachtig op, blijft een mooie bak! :D
 
Dankje
Dat dus.

ben jij trouwens vaak bezig met je zand aanharken (ivm de geo´s)?
Het lul beest? :p
Maar valt mee, gooi het wekelijks met onderhoud weer een Btje terug en eens in de maand ga ik met de soeplepel aan de slag om alles weer terug te stoppen tussen de planten en in alle hoekjes
wow! (ik mis een kwijl emoticon)
Dankje
Staat er weer mooi op!
Dankje
Staat er ook weer prachtig op, blijft een mooie bak! :D
En ook jij bedankt ;)
 
Zier er super uit! Chapeau!

Wat heb je nu voor lens gekozen? Hoe hoger je diafragma (kleiner de opening) hoe meer je scherp op de foto krijgt, 1 nadeel, je hebt ook meer licht nodig
 
Erg mooie foto s weer zeg.
Dankje
Zier er super uit! Chapeau!

Wat heb je nu voor lens gekozen? Hoe hoger je diafragma (kleiner de opening) hoe meer je scherp op de foto krijgt, 1 nadeel, je hebt ook meer licht nodig
Dankje

Het is een 35mm F1.8 Nikon lens geworden, als extraatje een polarisatie filter erop

Ben er al wel achter dat als ik iets meer afstand neem dat het dan beter gaat, maar met het achter aanzicht zit ik zowat buiten.....
 
Ben er al wel achter dat als ik iets meer afstand neem dat het dan beter gaat, maar met het achter aanzicht zit ik zowat buiten.....

Hoe groter de afstand tot het onderwerp, hoe groter de scherpte diepte. Dus wil je meer scherp krijgen kan je inderdaad
- meer afstand nemen
- diafragma verkleinen

Om hier inzicht in te krijgen kan je eens zoeken of DOF (depth of field)

Verder lekker licht sterk objectief! Heel veel foto plezier ermee!
 
Hoe groter de afstand tot het onderwerp, hoe groter de scherpte diepte. Dus wil je meer scherp krijgen kan je inderdaad
- meer afstand nemen
- diafragma verkleinen

Om hier inzicht in te krijgen kan je eens zoeken of DOF (depth of field)

Verder lekker licht sterk objectief! Heel veel foto plezier ermee!
Dankje, het foto plezier gaat goed komen ;)
Ik neem wel meer afstand, diafragma verkleinen ga ik niet doen.. zou een Btje zonde zijn van de lens als ik het grote diafragma niet gebruik ;)
 
Niet echt origineel na alle vorige reacties maar kan ook niet anders zeggen dat het prachtig is! ;)
 
Tuinkabouter je moet eens het scherm van jou pc reinigen , want volgens mij is er niks fouts met de foto's in tegenstelling .
De kleuren zijn fantastisch , net als de vissen en het aquarium :thumbs::thumbs:
 
Tjaaa,
Gewoon mooi om naar te kijken.
 
Gewoon een hele mooie bak met dito bewoners. TOP.
 
Niet echt origineel na alle vorige reacties maar kan ook niet anders zeggen dat het prachtig is! ;)
Haha nee, en de dankjes worden er ook niet origineler op :p
Maar Dankje
Tuinkabouter je moet eens het scherm van jou pc reinigen , want volgens mij is er niks fouts met de foto's in tegenstelling .
De kleuren zijn fantastisch , net als de vissen en het aquarium :thumbs::thumbs:
Heb ik gedaan, maar ziet er nu wel beter uit
Begon met een witte doek maar die is nu grijs xD
Tjaaa,
Gewoon mooi om naar te kijken.
Dankje
Gewoon een hele mooie bak met dito bewoners. TOP.
Dankje
 
alsof ze het erom doen he...
DSC_0336.JPG

DSC_0337.JPG
 
Doen ze enkel om jou te pesten :D :D
Je kan ook klacht indienen bij de visvakbond .
 
Doen ze enkel om jou te pesten :D :D
Je kan ook klacht indienen bij de visvakbond .
Het ergste is nog ze zijn nu alweer vergeten dat ze samen dat nestje hebben gemaakt...
Zijn net 2 ouders die vechten over de voogdij
 
En als ze het niet eens komen over de alimentatie eten ze de eitjes op ?
 
Je weet wat ze zeggen. Geheugen van een goudvis.....
 
Hoeveel legsels hebben zij inmiddels al opgegeten?
 
Ooit zal het wel eens lukken zeker.
 
Een goeie buur is beter dan een verre vriend zeg ik altijd.
 
3F8428AA-8309-413B-B34C-29AD1F973CF4.jpeg
Soms zijn me maanvissen het ook niet eens met de inrichting...
 

Terug
Bovenaan