quistero
Well-known member
- Lid geworden
- 28 september 2016
Opschepper 😉 Geheel terecht trouwens.Toch maar weer ff m’n filtertje showen 😛
Opschepper 😉 Geheel terecht trouwens.Toch maar weer ff m’n filtertje showen 😛
Valt toch wel mee? 😛Indrukwekkend geheel Wouter.
Idd opschepper, hele borden vol 😛Opschepper 😉 Geheel terecht trouwens.
Had dan eerst de schilderstape verwijderd😀Toch maar weer ff m’n filtertje showen
*anti condens tapeHad dan eerst de schilderstape verwijderd😀
Met water.Hoi, waarmee houdt je de Kaldness in bewehging?
Dank, Marcel.
*anti condens tape
Omdat ik met losse tempex platen werk moet ik de kieren afplakken om verdamping tegen te gaan.
Die platen liggen op de bioloog dan neem ik aan? Klinkt logisch jaOmdat ik met losse tempex platen werk moet ik de kieren afplakken om verdamping tegen te gaan.
Scheelt weer water, warmte en energie.
Klopt, het bioloog is bijna volledig ingepakt normaal gesproken.Die platen liggen op de bioloog dan neem ik aan? Klinkt logisch ja
Omdat de kaldness drijft van zichzelf verzameld het aan het oppervlak en word door de stroming naar beneden genomen.Dank, interessant! Ben zelf bezig een biofilter op te starten met oa Kaldness. Ik begrijp je systeem niet helemaal. Het water gaat van linksboven naar rechtsonder, maar hoe treedt er dan circulatie op? Voer je geen beluchting? Of had je dit al in een eerder topic uitgelegd, dan kijk ik daar wel even.
Houd je van de straat he 😉OK, thanks, wist dus niet dat het dreef Heb het besteld, mijn Kaldness komt vandaag of morgen binnen. Bij mijn bioloog loop het water van rechtsboven naar linksonder dus dat zal al wat doen dan neem ik aan. Voorts heb ik een 600 l/h luchtpomp besteld die ik nog kan bijzetten. Beetje rommelen maar.
Moet je ff op de vorige pagina kijken 😛Mijn tds is nu 62 ppm, ik heb nog steeds mijn kilo co2 niet opgemaakt vanaf september...
Mijn bioloog is 186 liter. Co2 via bypass. De bak is 300 liter. Kh is max 2 en ph is 6/6.5.
Het verbruik van CO2 verbaast me echt.
Zo weinig.
Mis wel wat mooie foto's op je topic Wouter.
Groetjes John.
DankjeGoedemorgen Wouter, van harte gefeliciteerd!
DankjeGefeliciteerd met je verjaardag Wouter.
DankjeGefeliciteerd en een hele fijne dag!
Leuk Wouter. (Wat is het?)
Ag er is zoveel niet de bedoeling 😛Gefeliciteerd kerel. Je eigen cadeaus kopen is toch niet de bedoeling
Een RvS spiraal voor de koeling en een pomp om de koeling te voeden.Leuk Wouter. (Wat is het?)
Juist wel met euro´s van een ander heb je gelijk het goede te pakken scheelt😀 weer terug brengen 😀Gefeliciteerd kerel. Je eigen cadeaus kopen is toch niet de bedoeling
Zekerah, het slangen project in de kruipruimte...... Leuk om het verder te bouwen!
Heb ik gedaan, was niet te zuipen en is geëindigd in m’n ruitenwisser vloeistofVolgens mij ga je gewoon whisky stoken
Groetjes John.
Haha nee dit was eigen geld 😉Van harte wouter
Juist wel met euro´s van een ander heb je gelijk het goede te pakken scheelt😀 weer terug brengen 😀
Kado geld gaat richting een blaklader broek
Hoewel Rowan Atkinson geniaal is zou ik niet graag zijn broeken dragen 😛Ik leer bij!
Eerst las ik "Blackadder-broek"...
Ik vond dat echt een vrij bizar gegeven en wou al vragen:
"Een broek uit welk seizoen van Blackadder?"
of
"Bedoel je dan een klassiek Baldrick-modelletje?"
My good fwiend google doorzag mijn vergissing onmiddellijk en bracht opheldering toen ik afbeeldingen van dergelijke blackadder-broek zocht.
https://www.google.be/search?biw=13...-img.......0i19j0i30i19j0i8i30i19.Pw4oncnBiPA
😀
Where would i be without Google!
Veel verschillende modelletjes (en prijzen)!
Zowaar een heuse modelijn voor harde werkers! 😱
Keuzestress?
Enjoy what's left of your Bd (officieel geen twintiger meer zie ik! )
and enjoy your B-day pants too.
😉
Bij de eerste dan doe je wat verkeerd wouter 😀Haha nee dit was eigen geld 😉
Kado geld gaat richting een blaklader broek 😛
Haha ze zien me aankomen..Bij de eerste dan doe je wat verkeerd wouter 😀
Bij de tweede zou ik de factuur bij de werkgever declareren 😀
Hoewel Rowan Atkinson geniaal is zou ik niet graag zijn broeken dragen 😛
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.