ZekersLeuk om te zien!
Bizar hè, heeft 45 minuten lang opnames staan maken zwemmen nog best veel voor niet aktiefzwemmende vissen.Wel gaaf om te zien Wouter. Ze zijn best actief geweest.
45 minuten 😉Leuk om te zien, hoelang is deze time laps in real time?
Ik had echt gedacht dat het veel langer was geweest.Bizar hè, heeft 45 minuten lang opnames staan maken zwemmen nog best veel voor niet aktiefzwemmende vissen.
Komt wel een keer 😉Ik had echt gedacht dat het veel langer was geweest.
op verzoek dus.
het beeld lijkt te schudden maar dat komt door de AF
ik gebruik maar 1 scherpstelpunt ipv een matrix waardoor de diepte wat varieert, soms is er scherpgesteld op een vis en soms op het glas of een plant en dat geeft helaas dit effect, ga nog ff kijken hoe dit gaat met handmatige focus
Haha jij wilt gwn meer filmpjes xDInderdaad een leuk filmpje Wouter waar best tijd is in gaan zitten dus
Maal ik altijd door het voer 😛Je maanvissen lijken wel adhd te hebben.... 😀 tied voar ritalin min jong
Van harte gefeliciteerd.maar toen besloot m'n dochter uit m'n vrouw te kruipen 😀
DankjeVan harte gefeliciteerd.
DankjeMOOOOOOOI
Haha ja was geen keizersnede 😛Moet even nadenken bij wat je schreef 🙂
Proficiat!
Dankje, maar dat kon ik al alleen sliep ik voorheen in de nacht 😛Van harte gefeliciteerd !
Nu kan je snachts ook een waterwissel doen 😀
DankjeWouter, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter
DankjeVader Wouter en moeders natuurlijk van Harte met de geboorte van jullie dochter 😀
Mooie plaatjes weer
DankjeGefeliciteerd met de dochter
ff snel tussen de bedrijven door een kleine update.
was van plan dit zondag allemaal te doen maar toen besloot m'n dochter uit m'n vrouw te kruipen 😀
DankjeMooie plaatjes weer en proficiat met je dochter!
Haha DankjeJup ook hier moest ik m even plaatsen maar hij is binnen hoor 🙄😀
Gefeliciteerd!
DankjeGefeliciteerd!
DankjeGefeliciteerd, ook aan moeders.
DankjeGefeliciteerd, je gaat een mooie tijd tegemoet.
Mooi aquarium overigens.
DankjeProficiat!
Dankje, voor nu slaapt ze 3-4 uur tussen de voedingen door moet er wel een uurtje zijn om onderhoud te plegen 🙂Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, zal je denk weinig tijd overhouden voor je bak
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.