Dankjeprachtige bak!!
echte update volgt nog
Zeker, ze laten mekaar ook fijn met rust 🙂Super combi die Geo’s met je manen ??.
Zeker, ze laten mekaar ook fijn met rust 🙂
De maanvissen hebben alles midden/boven en de geophagus hebben de bodem.
CorrectGeeft ook een mooi beeld zo! Je manen zijn Red back manucapuru?
Correct
Ik wilde eerst de santa Isabel maar daar had Jos geen nestje van toen.
Achteraf wel blij mee ook
Wat houd je tegen?Ja terecht ze zijn echt heel mooi! Zou ze bijna zelf gaan aanschaffen na het zien van deze foto’s.
Zie mijn topic... wel toevallig geïnformeerd bij Jos vandaag ?. Maar je bak is een inspiratie!Wat houd je tegen?
Jos heeft er nog genoeg zitten zag ik gisteren.Zie mijn topic... wel toevallig geïnformeerd bij Jos vandaag ?. Maar je bak is een inspiratie!
Ho wacht even heb ik iets gemist maar waardes digitaal meten das nieuw voor mij of heb ik er overheen gelezenwaterwaardes zijn sinds ik digitaal meet (NO3, PO4 en PH) een stuk makkelijker bij te houden en te sturen 🙂
Ik heb een Hanna NO3 meter over genomen van @greenbeeHo wacht even heb ik iets gemist maar waardes digitaal meten das nieuw voor mij of heb ik er overheen gelezen
Ben benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gebokst po4 en ph oké maar no3
Het blijft een mooi bak om naar te kijken
Dat is nitriet.Ken het product/merk nog niet, maar tot nu toe dus wel tevreden over het gebruik van deze meters?
Zojuist een instructiefilmpje gekeken: HI 764 Nitrite Checker HC, is niet heel erg veel extra werk inderdaad, kan mooi zijn ding doen tijdens onderhoud.
tja is nieuw een hoop geld zon no3 tester pff zal moet wachten tot het geldschip overkomt helaas. 😉Ik heb een Hanna NO3 meter over genomen van @greenbee
Net als de po4 pocketchecker
Tjah ik scheer m’n rug niet in de hoop er ooit geld op gaat groeien 😛tja is nieuw een hoop geld zon no3 tester pff zal moet wachten tot het geldschip overkomt helaas. 😉
Tjah ik scheer m’n rug niet in de hoop er ooit geld op gaat groeien 😛
Het is dat ik net een nieuwe tv heb en Netflix nog niet leeg heb...wat een mooie bak! Ik zou er vaker naar kijken dan naar de tv
Haha Agjah als je iets moois wilt kost het nou eenmaal vaak watLaat je het weten of dat lukt want dan volg ik je graag hierin 😉. Het zijn inderdaad leuke testers en vooral voor zeewater ook mooi maar ja wel prijzig jammer genoeg.
Haha Agjah als je iets moois wilt kost het nou eenmaal vaak wat
Niks mis mee!Zo daar was ik dan met knappere foto’s 🙂
In de laatste maand is er redelijk wat veranderd:
-bioco2 gestart met 1% van het totaal oppervlak (aquarium+bioloog) wat vergroot gaat worden naar 2%
-snel groeiende planten toegevoegd
-planten en bodemcapsules beschermd tegen m’n geophagussen met basalt split
met de toevoeging van de bioco2 blijft de (berekende) concentratie in de nacht op de 10ppm hangen ipv 3ppm, wat dus op zijn beurt zorgt voor een hogere en stabielere CO2 in m’n aquarium, en dat voor 10 minuten werk per week tijdens de waterwissel 🙂
waterwaardes zijn sinds ik digitaal meet (NO3, PO4 en PH) een stuk makkelijker bij te houden en te sturen 🙂
Bekijk bijlage 302568
Eigenlijk was dit wel weer genoeg tekst, op naar de foto’s.
Bekijk bijlage 302566
Bekijk bijlage 302565
Bekijk bijlage 302567
Heb je nog enig idee waar je dit hebt gelezen.maar zag net ff snel dat hanna ook komt met een pocket checker voor nitraat, weliswaar voor zoutwater maar toch
Ziet er net iets minder beroerd uit dan de proscan van jbl om eerlijk te zijn..
Wat is dit dan! Dekken je pilluh de voeding voor de planten niet voldoende of wat is de reden dat je dit (erbij) gaat gebruiken?
Haha ja klopt. Maar hier wordt het anders uitgelezen denk ik dan met een cameraZiet er net iets minder beroerd uit dan de proscan van jbl om eerlijk te zijn..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.