Killerfish
Well-known member
Omdat mn tekenkunsten echt niet lekker zijn op de telefoon; zonder borrel nu ook vast te zien (al zit dd 5 bijna in de klok)Ik drink niet maar misschien dat ik dit er na een borrel ook wel in zie 😉
Omdat mn tekenkunsten echt niet lekker zijn op de telefoon; zonder borrel nu ook vast te zien (al zit dd 5 bijna in de klok)Ik drink niet maar misschien dat ik dit er na een borrel ook wel in zie 😉
Toch maar een drankje danSorry maar ik zie er echt niks in
Heb ik een geruststellende mededeling voor je: jij hebt geen pareidolie 👍 https://nl.wikipedia.org/wiki/PareidolieSorry maar ik zie er echt niks in
Drink eens een biertje of 12 en kijk dan nog eens 😀 😀Sorry maar ik zie er echt niks in
Ik denk dat Wouter na 12 bier niet anders voelt dan nu 🙂Drink eens een biertje of 12 en kijk dan nog eens 😀 😀
Beperkt idd, maar hier noemen we dat gwn een levendige fantasie 😛Heb ik een geruststellende mededeling voor je: jij hebt geen pareidolie 👍 https://nl.wikipedia.org/wiki/Pareidolie
Wat dat betreft ben ik meer een schaap in wolf kleren hoor 😛Ik denk dat Wouter na 12 bier niet anders voelt dan nu 🙂
de binnenkant van m’n oogleden ben ik dan aan het bekijken 🤣🤣🤣Drink eens een biertje of 12 en kijk dan nog eens 😀 😀
Dankje, is nog ff wennen zo’n stuk hout maar komen nog meer planten in met verloop van tijd 😉Ondanks alles, ziet het er super uit!
Hoop dat je dochter niet te veel last heeft
Zeker, gelukkig was dit brok hout een match.Altijd moeilijk een doorkijk bak maar je bent één van de enige waar ik het wel geslaagd vind .
Met de nieuwe planten erbij komt dat zeker en vast weer in orde .
Nee de maanvissen zijn een beetje ontdaan geweest maar waren met een paar uur weer de oude.Hard gewerkt! Je hebt van het hout een viaduct gemaakt. Ik denk dat het heel mooi gaat bijtrekken.
Merk je ander gedrag van de vissen nu ze een nieuwe bak hebben?
Schaduw van boven heb ik geprobeerd met Hydroclyes Nymphoides maar dat groeide als onkruid en was op de laatste 10cm stengel onder het blad een gigantische algenmagneet.Mooie vissen tuinkabouter,maar waarom niet wat schaduw van bovenaf,bijvoorbeeld eikebladvaren,in elk van welk planten potje je ook besteld zitten er vaak wel meerdere,als je deze laat drijven krijg je waterplanten (drijvend) met een diameter van 10-25 cm. In diameter met hangende wortel's tot 15 cm.diep (hangend).Geeft een heel mooi diepte effect.
Gr.bert
Denk dat je deze bedoeltZie deze niet direct in de foto,de mexicaanse eikeblad,( kan zo maar zijn hoor,dat deze zo heet) ) maar de plant die ik bedoeld wordt vaak in de bodem gezet,en in algemene zin weet een aquariumwinkel wel wat er bedoeld wordt,mits ze deze plant in voorrraad hebben,het zou beter zijn als ik de latijnse naam wist,maar die heb ik even niet in mijn geheugen,ik heb zelf ook wel even geleden de sumatra-varen gebruikt,als drijfplant maar deze wordt iets te "fijn"qua structuur,en daardoor ja,gevoelig voor alg in de bovenste waterlagen.Overgens zie ik deze plant (eikebladvaren) zelden als drijvend,maar goed,dat is een keuze.
Ik heb sinds de wisseling van T5 naar Led ook zelf ervaren dat in de bovenste waterlagen de alg wat meer wordt,is momenteel minder door de gebruikte led verlichting te dimmen,is bij mij een mogelijkheid,,gelukkig.
Best mooi eigenlijk, maar een knappe fotoshoot moet helaas nog ff op zich laten wachten.Ziet er goed uit! Benieuwd als alles weer helder is
Dankje, moet lukken 🙂Leuke vissen Wouter en veel plezier van ze.
Dankje moet goed komen 😉Veel plezier met de nieuwe aanwinsten .
Begint steeds meer te komenMooie vissen, ben benieuwd naar de foto's als ze eenmaal gewend zijn.
Groetjes John.
Omdat ik het oeverloze geploeg na 6 jaar wel redelijk beu was.Waarom heb je die grote jongens eigenlijk weggedaan?
Dus je vissen moesten eruit omdat je planten niet vlug genoeg wortelen en jij geen geduld had ( ps : potjes ongebruikt geduld te koop bij John )Omdat ik het oeverloze geploeg na 6 jaar wel redelijk beu was.
Ik wil graag een mooie plantenbak en dat is met die vissen aardig uitdagend als je planten constant niet de kans krijgen goed te wortelen
Stiekem hoopt ie op een tornado in mijn bakWaarom heb je die grote jongens eigenlijk weggedaan?
Geduld is niet echt een optie als ze binnen 2 uur je vers geplante planten incl mest eruit hebben gegravenDus je vissen moesten eruit omdat je planten niet vlug genoeg wortelen en jij geen geduld had ( ps : potjes ongebruikt geduld te koop bij John )
Dat per definitie 😛Stiekem hoopt ie op een tornado in mijn bak
Jaloers hèTijd teveel
Yup, lunch doe ik niet meer in de kantine ivm 1,5 meter regel dus houd wat tijd overTijd teveel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.