GynnadVis
Well-known member
- Lid geworden
- 8 september 2012
Zal het eens checken, kwam ze inderdaad in Helmond tegen.eens vragen wat ze in de winkel eten?
In Helmond?
Zal het eens checken, kwam ze inderdaad in Helmond tegen.eens vragen wat ze in de winkel eten?
In Helmond?
De Hyphessobrycon columbianus bevallen goed - leuke visjes, zwemmen vrolijk rond!Mooi hoor! Misschien dat een stukje hout rechts heel geheel afmaakt. Hoe bevallen je Colombian Tera’s?
Ik heb er helaas nog maar 1 over - heb ze destijds bij VKC in Woudenberg gehaald, daar zijn ze best vaak op voorraad, maar nu niet zo te zien: https://www.vkcichliden.com/vissenvoorraad/?fish-category=zuid-amerika.Puike bak!
Ik zie dat je de Bujurquina oenolaemus hebt (gehad)? Of welke temperatuur heb jij je bak?
Ik meende ergens gelezen te hebben dat je ze op 26 of hoger moet houden? En zijn deze vissen makkelijk te krijgen? Heb ze namelijk nog niet veel gezien in het aanbod op internet.
Ik heb ze nog nooit zien graven eerlijk gezegd en ze zijn ook erg rustig.Electric Blue's zijn ook erg mooi! Ik mag dan aannemen dat die niet veel graven? Aangezien je toch redelijk wat groen in je bak hebt.
Ik heb nog wel een stukje hout van 140cm liggen.Links toch weer een klein beetje veranderd, echter nog niet helemaal tevreden mee, moet toch echt een keer een groot stuk hout halen om het 'af te maken'.
Hopelijk geen voorteken voor de vissen die we willen kopen 😉Veel plezier en pas wel onderweg op voor schroeven die op de weg liggen😉
welke?Hopelijk geen voorteken voor de vissen die we willen kopen 😉
Het is een vis met harem gedrag, dus deze worden niet in scholen gehouden - in eerste instantie ziet hij er wel uit als scholen vis inderdaad, vooral op mijn foto's.Wat een grappig visje, bepaalde reden dat je voor deze soort gekozen hebt? En hoe groot wordt de school? 😊
Deze heb ik in 2020 gehad, maar is toen helaas op den duur gesneuveld. Zag er al enigszins bleek uit toen ik hem had gekocht dus misschien wat deze ook niet helemaal goed of gewoon pech gehad. Ben daarna niet meer aan L-nummers begonnen eigenlijk, altijd wel leuke en interessante soorten maar ook wel best prijzig en misschien door mijn ervaring geen zin dat ze telkens sneuvelen.Je had toch ook de L200 in de bak dacht ik?
Dat snap ik, ik heb zelf de L128 (blue phantom), tot nu toe doet hij het goed gelukkigDeze heb ik in 2020 gehad, maar is toen helaas op den duur gesneuveld. Zag er al enigszins bleek uit toen ik hem had gekocht dus misschien wat deze ook niet helemaal goed of gewoon pech gehad. Ben daarna niet meer aan L-nummers begonnen eigenlijk, altijd wel leuke en interessante soorten maar ook wel best prijzig en misschien door mijn ervaring geen zin dat ze telkens sneuvelen.
Dank je!Mooie plaatjes weer.
Ze laten de planten met rust, geen enkel probleem. Golvend is wat ik zelf doe omdat ik merk dat de Corydorassen het prettig vinden als ik af en toe door het zand woel.Ziet er mooi uit Danny.
Gaan planten met de guinacara"s wel goed samen? Deze ken ik als gravers.
Je bodem ziet er golvend uit , heeft het een oorzaak?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.