hoe doen je Herrero's het in combo met de Pulcher? tevreden over? prachtvissen beiden!
Klopt, de platen/klep omhoog gezet waardoor ze allemaal zich verstopten. Wel grappig trouwens dat als je ze allemaal open doet dat ze zich verstoppen en als je alleen de linker open doet dat ze dan juist allemaal komen omdat ze weten dat er eten komt..op de 2e foto buiten de electric blues geen vis te zien 😉
knappe bak zo zeker niet overbevolkt
jouw ervaring met elecctric blues en heteotilapia multispinosa niet zo goed had gelezen?
Ik ga eigenlijk altijd naar Aquarium centrum Helmond of Aquabeek.die Bujurquina 's doen het ook prima zo te zien👍👍👍
wat was je ervaring met Helmond aquarium center? is voor mij ook doenbaar kwa afstand, als ik een rondje lfs doe, doe ik Coenen in Best erbij
Dank je!Ik heb met veel plezier je topic gelezen. Wat een mooi aquarium heb je. Mooi om het aankoopproces mee te krijgen. Ben zelf nu in voorbereiding van mijn 200*60*60. Toch wat meekunnen nemen van je.
Op insta zag ik een foto van je PVC. Waar heb je dat gekocht? En welke maten?
Ik blij je volgen!
Heb de Kno3 en KH2PO4 nu gehalveerd en de verlichting gedurende de dag met 15% terug geschroeft en bam de alg is ineens zo goed als weg. De Braziliaanse klimop heeft het wel ineens zwaar te voorduren (al kan het ook komen doordat de stromingspomp nu verplaatst is), maar de rest van de planten lijkt er verder geen last van te hebben en doen het goed.Kno3 en KH2PO4 kan je mogelijk afbouwen en schrappen gezien je visbestand, wellicht gaat dat nog wat verlichting geven
Dat is deels zo..Mooie bak Danny en ik denk je de algen op zn retour zijn omdat je minder licht hebt nu want in principe geven nitraat en fosfaat geen algen als daar wat meer van in de bak zit. Juist tekorten geven algen.
Het is altijd een samenspel van voeding en verlichting en de vraag ernaar.
De Braziliaanse klimop varieert bij mij ook qua groei..Heb de Kno3 en KH2PO4 nu gehalveerd en de verlichting gedurende de dag met 15% terug geschroeft en bam de alg is ineens zo goed als weg. De Braziliaanse klimop heeft het wel ineens zwaar te voorduren (al kan het ook komen doordat de stromingspomp nu verplaatst is), maar de rest van de planten lijkt er verder geen last van te hebben en doen het goed.
Absoluut, vandaar dat ik ook de verlichting terug heb gebracht.Mooie bak Danny en ik denk je de algen op zn retour zijn omdat je minder licht hebt nu want in principe geven nitraat en fosfaat geen algen als daar wat meer van in de bak zit. Juist tekorten geven algen.
Het is altijd een samenspel van voeding en verlichting en de vraag ernaar.
Bizar dat die plant zo wisselvallig is inderdaad, precies zoals je zegt. Paar weken geleden moest ik hem elke week snoeien en nu lijkt hij af te sterven, al kan het over 3 weken zo maar weer anders zijn...De Braziliaanse klimop varieert bij mij ook qua groei..
Ene maand is er niet tegenop te snoeien en een maand later lijkt het wel allemaal af te sterven
Is bij mij net als crypto’s..Bizar dat die plant zo wisselvallig is inderdaad, precies zoals je zegt. Paar weken geleden moest ik hem elke week snoeien en nu lijkt hij af te sterven, al kan het over 3 weken zo maar weer anders zijn...
Dat is inderdaad jammer, het scheelt dat ik er maar 20km vanaf woon, maar al een aantal keer gehad dat het bij alleen kijken is gebleven, wat soms ook prima is.prachtige soort
nadeel van aquabeek is wel dat ze geen online stocklist hebben
En toch ook wel knap. Loop hier zelden een aquariumzaak uit zonder wat mee te nemenDat is inderdaad jammer, het scheelt dat ik er maar 20km vanaf woon, maar al een aantal keer gehad dat het bij alleen kijken is gebleven, wat soms ook prima is.
Hoe doed de Bujurquina het bij jou?
Je komt ze weinig tegen heb ik het idee.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.