Z
Zwits
Guest
super mooie foto's weer!
heerlijk om naar te kijken, alles ziet er fris en mooi uit.
heerlijk om naar te kijken, alles ziet er fris en mooi uit.
rschiks zei:We hebben vandaag onze eerste vissen gekregen:
- 50x otocinclus vittatus
![]()
![]()
Dargine zei:Mooie bak hoor.
Hoe gaat het inmiddels met je Otocinclus?
En de eerste bewoner met camouflage staart? Leeft die nog? Al bekend wat het geworden is?
Sorry, ik heb niet alle tekst gelezen, wellicht is het al eens genoemd.
Ik zie op de foto met de vissen in het zakje maar 1 Otocinclus vittatus (de vis in het midden) de rest zijn andere Otocinclus.
Op de 2e foto zijn 2 Otocinclus vittatus te zien, de vis links boven en links onder. (ter info)
Erna Esmeijer zei:Jemig wat een pracht bak
Daar mag je supertrots op zijn.
Was toch nieuwsgierig en kon het niet laten om even te kijken naar je album na jullie bezoek.
Vistick1984 zei:Wat blijft een aquarium toch altijd een plaatje en al helemaal wanneer deze weer een goede onderhoudsbeurt heeft gehad! Werkelijk waar, een plaatje dit aquarium!
Vooral door de aparte vorm heb je het idee dat je naar een aquarium zit te kijken die in de dierentuin of iets dergelijks staat🙂!
Las wel bij je laatste foto's iets over 'voorbereidingen voor het nieuwe aquarium'....heb ik iets gemist of ben je ons wat antwoorden schuldig😉?!

Vistick1984 zei:Nog een bak van formaat er bij dus! En waar zal deze komen te staan?
nick_vis zei:veeels te mooi dit, ik ben gelijk jaloers
en kom ik met m'n 60cm wat m'n ouders "de grote bak" noemen 😀 😀
mag ik vragen welke soort javavaren dat is?
rschiks zei:nick_vis zei:veeels te mooi dit, ik ben gelijk jaloers
en kom ik met m'n 60cm wat m'n ouders "de grote bak" noemen 😀 😀
mag ik vragen welke soort javavaren dat is?
Zal ik even in de bestelling moeten terugzoeken. Kom ik op terug (ben momenteel in het buitenland)
Zwits zei:erg leuk! ga je ze grootbrengen?
Melle001 zei:Gefeliciteerd met je jongen.
Nu nog zien om ze groot te krijgen. Succes!
MickDD zei:Zo net even je "dagboek" globaal doorgelezen. En wat een prachtige bak!
Complimenten aan je vader, het meubel is echt vakman schap!!
Vind je bak erg goed geslaagd ook qua inrichting:d
En wat een hoop verschillende reacties allemaal, een hoop goede adviezen en naar mijn mening ook veel opdringerige meningen bespeur ik her en der wat jaloezie en benijd.
Kan me voorstellen dat het door al die vari�rende meningen het lastig was om je eigen plannen Door te zetten.
Vind de grote groepen kleinere visjes echt geweldig om te zien! De maanvissen zijn ook erg mooi, al moet ik toegeven dat ik zelf niet zo van de grotere vissen ben, maar dat is puur een smaak kwestie dus gewoon lekker negeren😛
Blijf je volgen!
Zwits zei:wordt wel weer tijd voor wat foto's! 🙂
visstisck zei:Zo de Vallisneria gigantea komt hier wel tot zijn recht!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.