Staat zeker op de planning! Tijd tekort helaas..De 60 cm ziet er erg goed uit, jammer van de Tetra's, je kunt een kleine 12 volt ventilator (80 of 100 mm) op het water laten blazen, dat scheelt echt enorm ben ik achter, 4 graden daalt het met gemak.
Klopt. Ik heb jarenlang een zwaar misvormde Corydoras pygmaeus in m'n bak gehad. Heb hem echt 5 jaar gehad ofzo en hij deed lekker mee met de rest. Dus helemaal eens met deze opmerking.Na lange tijd is er toch wat verandert. Ik probeer eens een rood plantje uit.
Bekijk bijlage 213934
Bekijk bijlage 213935
Ook heb ik eindelijk 'Quasimodo' kunnen fotograferen. Deze neon was al bij aanschaf helemaal krom en mist aan 1 kant een kieuwdeksel. Toch is deze vis.momenteel 2 jaar oud en is net zo vitaal als de andere neons. Daarom aan anderen: ook mindervalide maar wel gezonde(!!!!) Verdienen een aquariumkans ipv de wc..
Bekijk bijlage 213936
Vragen, opmerkingen en tips mogen altijd!
Leuk dat ze het goed doen, vaak hoor je andere verhalen met citroentjes.
Bij mij zijn zo'n 45 stuks in de loop van een paar weken uitgevallen. Geen aanwijsbare reden.Toch blijkt de praktijk anders te zijn, dat lees ik hier ook van meerdere leden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.