jan fokke
Well-known member
ja klopt was ik vergeten te doen zal ik morgen of zo nog wel eens even doenZiet er stukken beter uit Jan! Wellicht met een ruitenkrabber groen van ruit af krabben?
ja klopt was ik vergeten te doen zal ik morgen of zo nog wel eens even doenZiet er stukken beter uit Jan! Wellicht met een ruitenkrabber groen van ruit af krabben?
die kleurt straks wel weer goed na een paar uren, ph was ook opgelopen tot 7,3 ongeveer tijdens water wissel en planten snoeien.Dat oogt veel beter jan maar je dropchecker lijkt me nog behoorlijk donker.
net water wissel gedaan, normaal is ph 6,8 en checker mooi groenDat viel me ook al op en ook dat de checker weer donker oogt.
net water wissel gedaan, normaal is ph 6,8 en checker mooi groen
nee is iedere keer zo. Dus maak me er ook niet zo druk omAlweer? Dat is niet de eerste keer dat daardoor de checker zo donker is 😀 😀
nee is iedere keer zo. Dus maak me er ook niet zo druk om
ja klopt al zou ik zowiezo de verwarming naar een externe willen hebben.Voor mooi zou je de techniek niet willen zien natuurlijk.
hele uitdaging in zo'n bak maar wel mogelijk
Als ik me niet vergis gebruik je ook een PH controller? Heb je de Ph waarde al eens op verschillende momenten nagemeten met een andere gekalibreerde pen?
Klopt natuurlijk, maar in mijn geval werd het ook gereflecteerd in de drop checker en algen dat er een tekort was, in lijn met de meting van de andere pen. De hysteresis van mijn controller zorgde voor een chronisch co2 tekort.Dan is wel nog de vraag of de andere pen zuiver meet en te vertrouwen is. Ik denk dat een kleine afwijking al snel aan de orde is want als je 10 ph pennen vergelijkt zijn er maar erg weinig die dezelfde waarde aangeven.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.