Aquatlantis volga 450 van amanda27


Goeie keus. Ik heb er 2x wat gekocht. Eerste keer Rio Nanay, 2e keer Red Backs. Prima vissen voor een goede prijs.
Wel een autorit waard. Al was het voor mij een half uurtje.
Voor mij wel iets langer 😁, maar de reis meer dan waard
 
Bericht van de postbezorger, morge wordt het zand geleverd 🥳🥳
Dus morgen kunnen we dit soort foto's verwachten...... :DD
zand.jpg
 
Vanmorgen rondje dierenwinkels afgegaan met manlief, wat heb ik gehaald?
- nog wat plantjes
- filtermedia
- drakenstenen
- nutri base
- gravel
- tuinslang met koppelstukken

Ondertussen aan het wachten op het zand, verwachting tussen 15.00 uur en 16.30 uur
 
Vanmorgen rondje dierenwinkels afgegaan met manlief, wat heb ik gehaald?
- nog wat plantjes
- filtermedia
- drakenstenen
- nutri base
- gravel
- tuinslang met koppelstukken

Ondertussen aan het wachten op het zand, verwachting tussen 15.00 uur en 16.30 uur
Wachten duurt altijd lang maar goed het is zo 3 uur;)
 
Wachten duurt altijd lang maar goed het is zo 3 uur;)
Ben altijd bang dat ze ons voorbij rijden he, dat is wel vaker gebeurd. Hele dag thuis, niet aangebeld, en dan een briefje met we hebben je gemist 😒. Zit nu als een havik vanaf de galerij te kijken 🤣🤣
 
Ben altijd bang dat ze ons voorbij rijden he, dat is wel vaker gebeurd. Hele dag thuis, niet aangebeld, en dan een briefje met we hebben je gemist 😒. Zit nu als een havik vanaf de galerij te kijken 🤣🤣
Mooi dat het er is en ja dat herken ik ook hoor en ik denk dat ze het dan druk hebben en doen voorkomen dat ze bij je deur zijn geweest.
Maar ja het is goedgegaan.
 
Ik vindt het persoonlijk te centraal staan. Zou zelf eerder langs de hele achterkant wat zetten of in 1 vd hoeken, maar dan wel op de zgn regel van derden.
 
Ik vindt het persoonlijk te centraal staan. Zou zelf eerder langs de hele achterkant wat zetten of in 1 vd hoeken, maar dan wel op de zgn regel van derden.
Geprobeerd, maar dat vond ik zelf niet mooi staan 😃
 
Men refereert aan de rule of thirds, maar vind het in jouw geval niet storend en wel mooi zoals het staat, en inderdaad met plantjes kun je het effect nog wat rechttrekken.
Hoe loopt het filter?
 
Men refereert aan de rule of thirds, maar vind het in jouw geval niet storend en wel mooi zoals het staat, en inderdaad met plantjes kun je het effect nog wat rechttrekken.
Hoe loopt het filter?
Het grootste stuk staat net over het midden aan de rechterkant, maar misschien vertekent dat op de foto
 
Ach die regel lap ik ook aan mn laars en in de natuur zie je dat ook niet. Je moet doen wat jij mooi vindt denk ik want jij moet ernaar kijken.
Je kan nu wel mooi achterin nog wat hogere planten plaatsen als je dat zou willen.
Precies, dat was ook mijn insteek. Thnx John
 

Terug
Bovenaan