Leuke foto maar moet allemaal veel bij je geloof ik! ook veel klokken 😉
Ja en dan geen kleintjes ook zeg. Die ene is volgens mij de BigBen😀😀.
Er staan er echt 2 links, dus dat word een nieuwe bril😀😀. Ik heb daar 2 cirketljes geplaatst. Van het ene aquarium zie je alleen het deksel😉Bij die 2 links beneden twijfel ik nog maar ja ik zal wel aan een nieuwe bril dan toe zijn😀😀. Ik zie dr daar maar een echt duidelijk.
Volgens mij heeft hij daar de led ook omcirkeld en niet een tweede bak.
Van het ene aquarium zie je alleen het deksel
Ja en dan geen kleintjes ook zeg. Die ene is volgens mij de BigBen😀😀.
Jammer@Ruben, je bent heel dicht bij!
Alleen is die deksel gewoon de ledlamp
Dan heeft John dus geen nieuwe bril nodig, maar ik.😀😀
Sanneke, krijg je ook een prijs als je ze alle 11 hebt gevonden😀😀
Daar doe ik het voor, om anderen blij te maken. Ik wist heus wel dat het een lichtkap was😀😀😛😉Hahahaha, dit maakt mn hele weekend weer goed natuurlijk😀😀😛
Daar doe ik het voor, om anderen blij te maken. Ik wist heus wel dat het een lichtkap was😀😀😛😉
Daar doe ik het voor, om anderen blij te maken. Ik wist heus wel dat het een lichtkap was😀😀😛😉
Natuurlijk niet, iedereen kon zien dat dat een lichtkap was😀😉Btw, heb ik misschien wel iets gewonnen omdat ik zag dat het de verlichting was
Natuurlijk niet, iedereen kon zien dat dat een lichtkap was😀😉
Zie een van mijn vorige posts.😀😀😉Zeker weten ja, iedereen behalve jij dus😛.
Nou John : de hoofdprijs is één garnaal😀. Exclusief verzendkosten!
Niet alleen ik maar ook de garnalen zijn veel actiever opeens Sanneke😀A gossie, nee dat doe ik hem niet aan. Maar ik stuur je wel een heleboel positieve energie John!
Voel je het al 😀
Ik had nog wat grote stukken van dat steen, dus hamer en beitel gepakt en me lekker uitgeleefd 😀
En dan nu een zoekplaatje....
Toen ik gisteren op de bank zat, viel het mij op dat ik vanaf dat punt al mijn bakjes kon zien.
Dat was me nog niet eerder opgevallen 😀
Zoek de 11 bakjes! 🙄
Bekijk bijlage 4080
Nou nou Sanneke, lijkt wel een privé dierenwinkeltje😀 Geweldig mooi hoor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.