F
F. Panther
Guest
En een overzichtje met metamorfoses 😉
Die heeft heel wat veranderingen ondergaan al! Leuk om te zien 🙂 Wel een flink verschil die LED strips zeg!
Die heeft heel wat veranderingen ondergaan al! Leuk om te zien 🙂 Wel een flink verschil die LED strips zeg!
Wauw wat zijn je bakjes mooi geworden zeg!Ook maar meteen een update van het bakje met de citroengarnalen en oranje visjes...
Bekijk bijlage 6969
Bekijk bijlage 6970 Bekijk bijlage 6971 Bekijk bijlage 6972 Bekijk bijlage 6973 Bekijk bijlage 6974 Bekijk bijlage 6975 Bekijk bijlage 6976
Wauw wat zijn je bakjes mooi geworden zeg!

. De javavaren kreeg zwarte plekken, de valisneria bladeren verslijmden, de anubias vergeelde, de waterpest werd bruin etc. Heb er nog wel een zwaardplant stekje bij in gezet, een stekje cabomba en iets hoogs sprieterigs 😉

Zo dat is goed opgeknapt. Heel leuk dat je dit erbij doet.
Die Jeroen moet zeker wel heel knap zijn![]()
Het leuke van dit aquarium is ook dat er zo veel mensen van kunnen genieten.
Netjes Sanneke!
Ik zou er een bordje bijzetten met je naam en gegevens,kunnen mensen je inhuren om ook hun aquarium te onderhouden bv! 😉
Hoe gaat het nu met het bakkie, met het mos-achterwandje, Sanneke?
Heb voor nu mijn handen al vol aan mijn eigen 10 bakjes, de drie van mijn vader en deze van de fysio 😀 😀 😀
Update! Updata!update! Update! Update! Update!![]()
Update! Updata!update! Update! Update! Update!![]()

Hoe gaat het nu met het bakkie, met het mos-achterwandje, Sanneke?

Haha, wat een drammer he😀😀

Mooi dat al je inspanningen er inderdaad voor gezorgd hebben dat deze bak nu blauwalg vrij is 🙂 Nu nog een schooltje mooie gekleurde visjes erin. Of heb je m overgehaald er een garnalenbakje van te maken? 😀

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.