Boekenlezen = staren naar dood hout met inkt bedrukte letters terwijl je hallucineert. 😁
Boeken over vissen heb ik niet, als je het komplete kook boek niet mee telt althans 😂
Is het ook voorgelezen door neil? 😁Vandaag mezelf getracteerd op een nieuw audiobook. Ik ben erg benieuwd naar de inhoud 🙂
Bekijk bijlage 361647
Vorige week heb ik een audiobook gekocht dat redelijk afwijkt van wat ik normaal luister/lees, maar het was de audio deal van de dag bij audible, met een erg goede rating en goede reviews. Ik ben benieuwd.
Bekijk bijlage 361648
Is het ook voorgelezen door neil? 😁
Neil is zijn opwellende random chaotische gedachtes vergeven 🤪Inderdaad.
Ik luister graag naar hem in interviews etc. dus wat mij betreft is dat een toegevoegde waarde. Ik heb slechtere voorlezers gehoord 🙂
Ja die verzamelingen dat kan inderdaad maar dan moet ik van 120+ boeken eerst opzoeken welk genre. En als de KOBO crasht ben je de verzamelingen kwijt. Niet de boeken maar je eigen indeling. Zo ook als je ze handmatig indeelt op auteur.Je kan heel veel in calibre de naam aanpassen is en kwestie van rechts klikken en dan in de metadata aanpassen
Ik zal eens kijken of je kan selecteren op genre standaard zit dat niet op de kobo volgens mij maar die heeft wel verzamelingen
Dan moet je exact weten welke schrijvers het genre schrijven wat je op dat moment wil lezen. Ik vind het juist fijn om door de boekbeschrijvingen te bladeren en op die manier een boek uit te zoeken. Selecteren op genre helpt mij hierbij.Ik zelf sorteer altijd op schrijver daar hoeft je niets extra's voor te doen.
Ik pas ervoor.Maar er werd ook veelvuldig verwezen naar Nickelmenu voor op je kobo waarbij je veel meer mogelijkheden krijgt is een custom menu dat iets voor jouw?
Nee dat zal niet werken.het aanpassen van metadata van een boek dat al op je kobo staat werkt bij mij in ieder geval niet
Gekochte boeken deel ik normaal gesproken niet al betaal ik een schijntje. 24 euro voor 100 boeken op jaarbasis, waar ik ongeveer in tweederde interesse heb om te lezen. Good catch zou ik zeggen. Ik ben niet zo van illegaal downloaden. (Nee ik werk niet voor Brein )In de titel kan maar dat heeft niet mijn voorkeuren de titel aanpassen is veel werk dat moet per boek
een mocht je ze ooit delen dan zijn er heel veel mensen die dat niet waarderen.
Ik begrijp niet helemaal wat je hier bedoelt.maar vanuit een nieuwe aangemaakt in calibre naar de kobo wil nog niet lukken
Nee daar overvraag je mij ook mee.het moet mogelijk zijn om vanuit calibre de inhoud van een plank aan een verzameling toe te voegen.
maar dat is me nog niet gelukt.
Daar was ik inderdaad mee begonnen en wellicht toch handiger in gebruik. Heb van de boeken die ik op de ereader wil hebben de labels in elk geval opgeschoond, zodat ik ze kan indelen zoals ik dat graag wil. Sommige labels laten staan, sommige verwijderd. Van een aantal boeken moet ik ook nog genre's opzoeken, bij veel boeken stond het gelukkig op de kaft dus dat stukje viel gelukkig mee.een verzameling is veel flexibeler dan de naam van een boek aanpassen
je kan 1 boek ook in meerdere verzamelingen hebben.
Ik ga meteen kijken. Zal morgen wel weer verder ermee gaan. Bedankt voor je zoekwerk.https://wiki.mobileread.com/wiki/Kobo_Shelves_and_Collections
Op de bovenstaande manier werkt het uitstekend
als je calibre net al ik in het Nederlands gebruikt
moet je in plaats van #myshelves #boekenkast gebruiken
Ik moet er echt even rustig naar kijken.nog een toevoeging.
in plaats van #boekenplank of #myselves kan je ook tags invullen op die plak dan worden je tags of labels naar een verzameling vertaald
ik denk dat ik daarvoor ga labels staan meestal wel ingevuld in de metadata
Was gisteren in de kringloop en kon het weer niet laten 🙄 Alsof ik niet nog genoeg boeken in huis heb om te lezen.
Maar deze is voor de feesrdagen, goed excuus
Oooh maar dat is een gaaf onderwerp Edwin!Welkom in de wereld van crispr Bekijk bijlage 368190Bekijk bijlage 368191Bekijk bijlage 368192non fictie😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.