Erg mooie en smaakvolle bak Patrick. Goed werk!
Dank jullie, en ik doe mijn best NicoleErg mooi Patrick.
Dank je, die drijvers maken de wortels vanzelf op deze manier, er drijft nu één lange tak vandaar dit effect.Heel mooi Patrick! Moest even glimlachen bij het zien van je drijver, de wortels zo netjes van groot naar klein
Dank je, ze krijgen ook alle liefde
Nee die worden niet zo lang, een cm of 10 max. denk ikWel kort ik zelf de wortels vaak om de week wat in maar ja dat is niet noodzakelijk.
Dank je, hij is echt gaaf en lekker actief.Heel veel plezier met je nieuwste bewoner!
Ik dacht eerst ook dat het een vrouw was, maar het is een Plakat man.Mooie dame!
Om zo'n vrouwtje nu direct als Dumbo te betitelen.... Ze ziet er toch goed uit? Zuiglipjes, dat wel...Ik was van plan om een Dumbo Female Betta aan te schaffen, maar eenmaal in de winkel zag deze....lijkt bijna wit maar in de bak is ie lichtblauw.
Bekijk bijlage 278018
Bekijk bijlage 278019
Rugvin is iets beschadigd maar dat weerhield me niet.
😀Oh, nu lees ik pas dat het een man is? Een man met zuiglipjes... Hmm..
Maar het is wél een mooie vis!😀
Ja hij heeft behoorlijk grote lippen, lijkt ook zo door de kleur denk ik.
Ben er blij mee, hij loert wel op de garnaaltjes en heeft al twee kleintjes te pakken gehad, de grote laat ie met rust.Maar het is wél een mooie vis!
Niet elke man is een held...😉Dank je, ja visje is mooi! In de avond is ie een stuk blauwer onder de Led verlichting
Ben er blij mee, hij loert wel op de garnaaltjes en heeft al twee kleintjes te pakken gehad, de grote laat ie met rust.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.