De nieuwe bak van Patrix (3.0)

TS
Patrix
Lid geworden
16 feb 2014
Leeftijd
47
Gelukkig dat je er nu achter bent gekomen.
Ja idd. anders had ik er een man bijgehaald, zojuist naar de LFS geweest en drie dames gehaald twee witte (met wat blauw) en één rode, nu dus 6 Betta's in de bak.
Ze zijn nog heel klein ook erg leuk om te zien, ééntje is een spadetail volgens mij

Laatst bewerkt:

NicoleE

AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Ja idd. anders had ik er een man bijgehaald, zojuist naar de LFS geweest en drie dames gehaald twee witte (met wat blauw) en één rode, nu dus 6 Betta's in de bak.
Ze zijn nog heel klein ook erg leuk om te zien, ééntje is een spadetail volgens mij
Ontzettend leuk en heel veel geluk ermee. Ik kijk uit naar de foto’s :)

Lid geworden
31 dec 2015
Ben ook benieuwd naar je nieuwe Betta s.

Omdat je toch hier dicht bij woon en je het leuk vind kun je bij mij longfin blond of zwart ophalen. Ik heb van @Nicolientje 2 gekocht en heb vele baby s. 1e nestje groeit al hard maar ik denk dat ze nu nog niet weg kunnen nog even groeien.

TS
Patrix
Lid geworden
16 feb 2014
Leeftijd
47
Bij deze een paar foto's van de nieuwe dames, twee witte waarvan er één iets meer blauw heeft, en een rode

Bijlagen

TS
Patrix
Lid geworden
16 feb 2014
Leeftijd
47
Omdat je toch hier dicht bij woon en je het leuk vind kun je bij mij longfin blond of zwart ophalen.
Ooh dat zou ik best tof vinden, maar inmiddels wordt het wel druk in de bak.

- 10 Potloodjes
- 10 a 12 Panda's
- 6 Betta's
- 1 Ancistrus wit
- 100 + Garnalen

Lid geworden
31 dec 2015
Mooi kleurtjes hoor. Zullen mooi afsteken in al je groen. Horen die onderste vinnen gekarteld te zijn?

Je heb al een ancistrus erin lees ik. Weet ook niet of er dan nog een long fin bij kan maar z on mooie gele zal best oooi staan qua kleur!! maar je weet me te bereiken als je er ooit eentje wil. Zijn nu iets van 3 cm dus nog even te klein.

TS
Patrix
Lid geworden
16 feb 2014
Leeftijd
47
Ik zal er even over nadenken, maar twee Anicistrussen wordt misschien wat veel (naast alle andere vissen)

Of die vinnen zo horen durf ik niet te zeggen, maar ze zijn nog erg jong dus dat groeit (evt.) wel aan.

TS
Patrix
Lid geworden
16 feb 2014
Leeftijd
47
Die twee witte moest ik sowieso meenemen, en toen ook nog maar een ander kleurtje erbij genomen.
En nu maar hopen dat het allemaal vrouwen zijn EN dat het vredig met elkaar omgaat straks.

TS
Patrix
Lid geworden
16 feb 2014
Leeftijd
47
Op het moment gaat het goed, gister tijdens het plaatsen was wel even nagelbijten, de huidige Betta's waren erg nieuwsgierig en bleven er omheen zwemmen maar niks gebeurd verder.
Ze zijn ook nog erg jong wellicht scheelt dat ook.

TS
Patrix
Lid geworden
16 feb 2014
Leeftijd
47
Onderhoud weer gedaan en de achterwand iets zwarter gemaakt, was eerst matzwart nu de plaat met zijdeglans gespoten, lijkt stuk donkerder nu :thumbs:
De achterste 865 is er ook weer uit, zit nu weer een 830 en dat oogt toch wel beter.

PB090002.JPG

Ook nog een nieuwe plantje gehaald zojuist, ik zocht eigenlijk een Staurogyne repens maar dit is een Staurogyne rubescens, lijkt er enigzins op maar heeft veel licht nodig las ik net, ben benieuwd....
PB090006.JPG

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GCJ

Bovenaan