Patrix
Well-known member
Ben wel benieuwd naar je idee met de bak. Heb je er wellicht een foto van?
Het water gaat er links en rechts uit, onderin de slang zit een dopje.
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd naar je idee met de bak. Heb je er wellicht een foto van?
Dat ook ja, de kraan in de keuken zit wel iets lager dan de helft van het aquarium, maar niet laag genoeg om het water snel af te voeren denk ik.Zo een in/out lijkt me handig als het aquarium hoger staat dan de kraan. Anders moet je de kraan contant laten lopen en dat lijkt me water verspilling.
Goed idee Bertus!, emmer in de wasbak en zorgen dat ie vol blijft of net overloopt.Ik heb een vijverpomp,in de wasbak liggen. Laat ie rustig lopen
Ja dat kan ook, maar liever in een emmer dan, er wordt ook afgewassen/handen gewassen in die wasbak, dus zeepresten enz...ik zet de wasbak vol
1,50 meter moet ie omhoog kunnen pompen, en dan 6 a 700 l/hHij moet wel een goeie hoogte hebben,om het er in te krijgen.
Op de kraan in de keuken kan ik niets aansluiten, dat is een mengkraan met een soort douchekop.
Ik heb het zojuist gezien ja, ik had gekeken naar de JBL in/out, die moet wel op de kraan, dus k dacht dat dat voor de eden ook geldeEden in/out heeft niks met kraan te maken?
Ik heb het zojuist gezien ja, ik had gekeken naar de JBL in/out, die moet wel op de kraan, dus k dacht dat dat voor de eden ook gelde
Dat is wel waar maar 6 uur is wel erg kort, ik bouw het ook heel rustig op, een half uur per week/twee weken denk ik.planten zijn nu misschien net gewend aan de hoeveelheid licht en moeten weer veranderen.
Dat denk ik ook wel ja, maar pas als ze eenmaal groot zijn is het plaatje compleet, links en rechtsvoor mis ik nu wat volume.Ga er maar van uit dat ze in het substraat druk bezig zijn met wortels maken.
Dat komt wel. Adopt the pace of nature, her secret is patience 😉 En daarvoor verwijs ik je naar JohnP 😀links en rechtsvoor mis ik nu wat volume
Die rij is nu nog langer dan gister😀En daarvoor verwijs ik je naar JohnP
Toen was ik daar al erg trots op, wel veel alg problemen gehad toen.Ook leuk toch.
Kon het niet laten😀Leuke toevoeging die avatar
Ja een beetje té eigenlijk, maar als je eenmaal begint dan ga je steeds verder, en voor je het weet is de halve bak leeg.Da's inderdaad flink met de schaar geweest!
Die kwam uit de sluierbak van mijn zoontje, en moest perse in de grote bak, toen hij er niet meer naar omkeek heb ik hem eruit gehaald.die doodskop
Hahaherkende je niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.