Dank je,Mooie bak!
In de nieuwe kleinere bak bedoel je denk ik? dat is de Ludwigia repens Rubin.die rode plant aan de linkerkant van het midden
In de nieuwe kleinere bak bedoel je denk ik? dat is de Ludwigia repens Rubin.
Bekijk bijlage 269460
bij de ludwigia repens altijd alleen de toppen rood kleurden
De oude bak bedoel je?Blijft een mooi formaat
Ja behoorlijk, maar komt vast wel weer goed, ik merk nu wel dat een sterk verlichte bak snel in de soep kan lopen, welke soep? geen idee.Vervelend man,
Ongetwijfeld, maar dat het ineens zo in kakt is toch wel vreemd, voeding en licht is er voldoende (Co2 durf ik niet te zeggen)Je bak is nog bezig met zn balans te vinden
De eerste twee weken ging moeizaam ja, nu eten ze uit de hand.Ze hebben er toch wel even over gedaan he?
Ik ook, vanavond of morgen weet ik het, en deel ik hetIk ben ook benieuwd naar jou bio co2.
Ik heb ze al een poosje hoor...Mooie aanwinsten Patrick.
Thanks, en nu maar hopen dat de achterstallige groei weer een beetje bij trekt, het water heb ik weer van de thee ontdaan en de verlichting iets langer gezet.Staat er erg netjes bij
haha, nee dat had betrekking op mijn bakIk zie ook dat de werken aan jou avatar volbracht zijn
Was meer een tijdelijk geintje.Vond die met het balkje leuker
Zie boven.Ik ben ook benieuwd naar jou bio co2.
Niet gemeen hoor zelfs een goeie, geen idee eigenlijk, maar 15 a 20 mg/l zal het niet geweest zijn lijkt me?OK, gemene vraag.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.