J
Jordy
Guest
Oh zie het nu ook, ben al blijkbaar half in het slaap aan het vallen haha.Ondertussen al meerdere keren gesnoeid, dus ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt eigenlijk🙄
Oh zie het nu ook, ben al blijkbaar half in het slaap aan het vallen haha.Ondertussen al meerdere keren gesnoeid, dus ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt eigenlijk🙄
Wakker blijven!!😀in het slaap aan het vallen
Zit al druk weg te dromen om net zo'n bak in m'n bezit te hebben 😉Wakker blijven!!😀
Dat kan daadwerkelijk helpen, overigens is het zo dat als je in het begin veel de slangen moet schoonmaken dat het ook zo blijft, dat kan langzamerhand ook minder worden.Het blinderen van de slangen zou veel helpen heb ik gelezen?
Dat hoop ik dan maar, ze waren echt behoorlijk vuil, ik heb sinds kort wel een sponsje over de inlaat voor de garnalen, wellicht helpt dat ook.dat kan langzamerhand ook minder worden
Paar keer = 2 😀 vindt ik prima, maar toch niet iedere 6 a 8 wekenAch, die paar keer per jaar je slangen schoonmaken...
Misschien komt het omdat de bak net nieuw is en nog niet helemaal in balans, de tijd zal het leren.Hier ook maar 2x per jaar ofzo
Staat er netjes bij weer hoor.
Dank jullie.Mooi hoor!
ThanksKeurige bak zo
Groeien doet het wel, de meeste planten heb ik al meerdere keren ingekort., heel hoog laat ik het meestal ook niet worden, lage beplanting vind ik toch mooier ben ik achter.laat maar lekker groeien
Het begint nu ook dichtbij het gewenste resultaat te komen, alleen de bladeren van het Belgisch groen vervormen nog (lichtgroene bos rechts)De planten zien er in mijn ogen perfect uit.
Je bent dus op de goede weg, fijn om te horen.Het begint nu ook dichtbij het gewenste resultaat te komen, alleen de bladeren van het Belgisch groen vervormen nog (lichtgroene bos rechts)
fijn om te horen.
Ja het gaat de goede kant op, alleen die kaamlaag blijft hardnekkig, geen idee waar dat vandaan komt, als de bak vol met slecht groeiende/stervende planten zou staan had ik het begrepen, maar dat is zoals je kunt zien niet het geval.
Gisteravond afgeheveld, en nu is de laag alweer zo dik, rechts net buiten beeld hangt de skimmer maar die helpt niets, het water staat ook helemaal stil aan die kant.
Die van mij is denk ik niet sterk genoegtotdat ik er een skimmer in heb gehangen
Euh, ik weet het niet😀Zeg jij het maar
Dat lijkt misschien zo, het is geen voer maar het zijn luchtbelletjes (assimilatie) die onder de laag blijven hangen, voeren doe ik sowieso al matig.Ik zie veel vlokjes voer drijven?
Of lijkt dat maar zo?
Dat mag hoor,Hai, sorry dat ik hier zo even inbreek
Dat mag hoor,
Ik gebruik een 1,5 liter fles die ik voor 80% vul, daarin gaat 170 gram suiker, een halve gram gist en een theelepel plantenvoeding (goedkope meuk)
De eerste 4 a 5 dagen heb ik zo'n 20 a 25 bellen per minuut, daarna zakt het af, de 7e dag heb ik er nog maar 12 a 14 bellen
Dat is wel veel, maar kleine belletjes zeg je? en wat gebruik je als mengsel?en geeft hij tussen de 20 en 30 bellen per fles voor 2 weken lang.
Dat is wel veel, maar kleine belletjes zeg je? en wat gebruik je als mengsel?
Dat wil ik ook nog eens proberen, hoe snel start de fles dan op? en heb je de eerstvolgende dag al veel bellen?Daarna storten we zonder te schudden nog 75 gr suiker er in.
Dat wil ik ook nog eens proberen, hoe snel start de fles dan op? en heb je de eerstvolgende dag al veel bellen?
Ik houd ze ook op 23 graden in een apart bakje water en 25 watt heater.Wij hebben wel de flessen tegen het aquarium aanstaan (meer constante temperatuur)
Ik houd ze ook op 23 graden in een apart bakje water en 25 watt heater.
Welke gist gebruik je?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.