Dennerle nano cube


Ik zie geen 9,95 staan Cedric:

Standard Versand Europa:



Standard Versand L�nder Zone 1:

Lebendtiertransport_english_RENDO-SHRIMP_1

Belgien/Belgium, D�nemark/Denmark, Niederlande/Netherlands, Luxemburg/Luxembourg

Preis: 14,90� bis 5,0 kg

Jedes weitere Kilogramm �ber 5,0 kg wird anteilig mit 2,00� berechnet.

Diese Versandmethode ist zul�ssig bis insgesamt 10,0 kg.

Bitte beachten Sie die Gewichtsangaben in den Artikelbeschreibungen.

Versandmaterial:

- Zertifizierter Lebendtiertransport

- Styroporbox

- je nach Witterung mit Heatpack oder Coolpack

- Umkarton f�r Styroporbox

-doppelte Beutel
 
Wat is het nu dan? de 15,- euro of de 10,- euro? Ik zit wel echt te twijfelen nu. En weten jullie toevallig of ze daar iets doen met PH verlagende bodems en osmose water bij deze soort? Want ik doe dat niet en de garnalen die van Corine heb totaal geen problemen tot nu toe. Ben echt blij met ze :)
 
Belgien/Belgium, D�nemark/Denmark, Niederlande/Netherlands, Luxemburg/Luxembourg

Preis: 14,90� bis 5,0 kg

Jedes weitere Kilogramm �ber 5,0 kg wird anteilig mit 2,00� berechnet.

Diese Versandmethode ist zul�ssig bis insgesamt 10,0 kg.

Bitte beachten Sie die Gewichtsangaben in den Artikelbeschreibungen.

Versandmaterial:

- Zertifizierter Lebendtiertransport

- Styroporbox

- je nach Witterung mit Heatpack oder Coolpack

- Umkarton f�r Styroporbox

-doppelte Beutel
http://www.rendo-shrimp.de/epages/62701010.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62701010/Categories/Versandinformationen
 
Ik heb me ook laten verleiden door de mooie aanbiedingen van Rendo. De Red Sakura Shrimp Grade "SS" zijn extra scherp geprijsd per setje van 10. Hoe lang duurt een levering gemiddeld bij Rendo?
 
Chau Nguyen zei:
Ik heb me ook laten verleiden door de mooie aanbiedingen van Rendo. De Red Sakura Shrimp Grade "SS" zijn extra scherp geprijsd per setje van 10. Hoe lang duurt een levering gemiddeld bij Rendo?
Heb zelf 2 keer besteld en dat duurde bij 1 bestelling 4/5 dagen.
Een andere keer een dag of tien omdat er feestdagen tussen zaten meen ik.
 
kellemes zei:
Heb zelf 2 keer besteld en dat duurde bij 1 bestelling 4/5 dagen.
Een andere keer een dag of tien omdat er feestdagen tussen zaten meen ik.

Goed om te weten. Bedankt! Krijg je ook een track&trace van ze?
 
Ze verzenden op de maandag en dinsdag.
Toen ik bestelde op een maandag had ik ze de week erna op de woensdag binnen.

Verpakking is echt super hoor!
En ook de track en trace van upc werkt goed.

Ik heb toen betaald met paypal, heb geen creditcard, dus daar moet je ff op letten.

Plus dat je de verzendmethode even aanpast van de dure naar de goedkopere van 14,95
 
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de foto's van Nano? :p

Ik heb inmiddels mijn UPS code ontvangen. Afgelopen woensdag besteld bij Rendo, morgen worden ze geleverd! Precies op tijd voor koningsdag :D
 
Ik zal binnenkort echt foto's maken. De twee grootste hebben inmiddels eiervlekken waar ik vrij zeker van ben, zijn niet de geelste, maar ik hoop dat er tussen de jongen een paar mooie gele zitten. Hoe vaak voeren jullie eigenlijk? Ik geef nu af en toe wat garnalenbrokken wat in een testpakket zat en ik heb ook nog bij het christmasmos wat brandnetelsticks gekregen die ik af en toe voer. Ze eten het beide heel goed. Ze zijn ook niet meer zo verlegen als eerst.
 
Vaak redden ze zich wel met afval en restjes van bv. planten in de bak maar ze hebben ook bepaalde mineralen nodig en vandaar dat ik altijd 2x per week wat bijvoer.
 
Ik geef ze om de dag een klein beetje.
Zo kunnen ze op de tussenliggende dagen de restjes netjs opruimen.

Vind het altijd leuk om te zien hoe ze allemaal samen zitten te smullen.
Ze hebben ook altijd een catappa blad en iets van hout liggen
 
Hoe doen jullie dat met garnalen toevoegen? Druppelen? Water uit de zak toevoegen aan je aquarium? Ik begreep altijd dat je beter niet vreemd water aan je aquarium kan toevoegen ivm ziektes.
 
Ik doe de nieuwe garnalen in een ijsbak van 1 liter met een klein laagje water en doe daar dan telkens met een kopje iets uit de bak bij zodat ze langzaam aan dat water kunnen wennen.
 
Bij mijn instructies stond als ik het goed heb het volgende. Elke 10 minuten bij de garnalen die je gaat toevoegen 100 ml water van het aquarium toevoegen, elke 20 minuten 100 ml water uit het bakje van de garnalen halen en dit weggooien. En dan ongeveer 2 uur lang.
 
Niets eenvoudiger dan de druppelmethode.
Hier wat filmpjes (niet van mij) waarin je dat ziet..

[video]https://www.youtube.com/watch?v=S8I6wT5Q4gs[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=AhkGP7befgE[/video]
 
Zo dan, pakketje van Rendo is binnen en druppelen is gestart. Maar kan ik nou als ik klaar ben met druppelen de garnalen met het ingedruppelde water toevoegen aan het aquarium of moet ik ze dan nog steeds overscheppen met een netje?
 
Scheppen wordt meestal geadviseerd.. zelf hevel ik gewoon zoveel mogelijk water af, en giet dan het restant (met garnaaltjes) de bak in.
 
ik heb mijn garnalen ook met de druppel methode over laten wennen (zo n 3 a 4 uur lang). en heb ze later met een netje overgezet. dus geen "oud" water in het aquarium. op een paar druppels na dan die aan het netje blijven hangen.
 
Ze zitten er in na een 3-urige gecombineerde druppel en afhevel methode. Toch maar met verdunde oud water toegevoegd zodat ik ze niet extra stress zou geven door ze te vangen met het netje. Zo'n Nano Cube ziet er toch leuker uit met wat bewoners erin :D Ik wacht ook ff totdat ze gesettled zijn en dan post ik ook wat foto's. Eerst Nano :p
 
Inmiddels al eventjes geleden dat ik hier ben geweest, er is een ware babyboom gebeurt, 3 vrouwtjes zijn bevallen en er zitten inmiddels rond de 100 citroengarnalen al in de bak schat ik, als je ervoor gaat zitten zie je enkele exemplaren zitten, maar zodra je gaat voeren en je een halfuurtje later gaat kijken zitten alle garnalen op een hoop bij elkaar te eten, erg tevreden of het resultaat dus. :)
 

Terug
Bovenaan