Diamond Aquarium van Felereca


Alles slaat nu wel aan en begint snel door te groeien, ook de HC is lekker bezig nu.
20180903_211452.jpg
 
Echt bizar mooi en knap gedaan maar 1 minpuntje aan te merken...
 
Erg mooi, wat groeit het snel joh.
 
Naar mijn ogen groeit het wel redelijk, heb sneller groeiende setups gehad maar als het uiteindelijk mooi groen wordt vind ik het ook mooi :D
Ik kan er langzaam een voorstelling van maken. Heel spannend om te zien hoe het uiteindelijk uitpakt.
 
Mooi! Leuk dat je ook de vissen op de foto hebt gezet, die staan er prachtig op! Verliefd op de Oto.
 
Goedenavond luitjes,

Wegens wat omstandigheden heeft mn bak al die tijd leeg gestaan en is er dus niks gebeurd, had het misschien even moeten melden maar dat was ik helemaal vergeten.

Ben nu wel weer op weg om een nieuwe start te maken, heb de bak helemaal schoon gemaakt en ontsmet uit voorzorg voor alles. Echt een hele frisse start.

Jullie gaan mij hier weer vaker zien alleen is het nu vooral alles weer aansluiten en inspiratie opdoen voor een scape. Alle ideeën en suggesties zijn welkom!
 
Goedenavond luitjes,

Wegens wat omstandigheden heeft mn bak al die tijd leeg gestaan en is er dus niks gebeurd, had het misschien even moeten melden maar dat was ik helemaal vergeten.

Ben nu wel weer op weg om een nieuwe start te maken, heb de bak helemaal schoon gemaakt en ontsmet uit voorzorg voor alles. Echt een hele frisse start.

Jullie gaan mij hier weer vaker zien alleen is het nu vooral alles weer aansluiten en inspiratie opdoen voor een scape. Alle ideeën en suggesties zijn welkom!
Welkom terug Peter. Ik hoop dat je nu in betere tijden zit.
Ik ga dit topic weer volgen hoor. Jouw kennende wordt het weer iets prachtigs, en leuk om het vanaf het begin mee te maken.
 
Welkom terug! Ben benieuwd naar de nieuwe scape en sluit me aan bij John idd!
 
Eerste idee was al om zo'n achtergrond verlichte plaat te kopen, die van ADA van 90 cm koste al gauw 400 euro en dat was voor mij wel wat aan de dure kant.

Zelf even wezen knutselen met PVC plaatwerk wat onderhouds vrij en overal goed tegen kan wat voor mij niks heeft gekocht omdat het op mn werk toch weg gegooid zou worden.

10mm balkjes boven en onder waar de led strip op ligt en dan een lichte plaat van 3mm pvc ertegenaan geplakt met dubbelzijdige tape van 3M.
Hier dan het resultaat. Staat momenteel op 100% brightness maar kan ik gaan verlagen op mn mobiel met Bluetooth.
IMG-20190611-WA0013.jpeg
IMG-20190611-WA0011.jpeg
 
Mooi dat je terug bent Peter en ik ga de vorderingen weer volgen.
 
Zijn weer begonnen met het scapen van de bak.
Heb wel al iets in 2 dagen bij elkaar geknutseld, telkens plaatsen en denken "Nee dit is m net niet" maar dit vind ik tot zover wel al iets moois. Heb wel een plaatje in mn hoofd van hoe ik het wil.
20190625_174247.jpg
 
So far so good. Duurt waarschijnlijk even met het uitzoeken van planten omdat ik dit weekend niet thuis ben. Vind het resultaat wel leuk, weer eens wat anders zo'n bonsai.
20190626_203229-01.jpeg
 
Ik ben benieuwd wat je met de planten gaat doen, maar zal vast goed komen.
 
Prachtig mooi met die stenen zo :thumbs:

En wat een aparte constructie heb je aan die ''droogkamer'' hangen?
 
Prachtig mooi met die stenen zo :thumbs:

En wat een aparte constructie heb je aan die ''droogkamer'' hangen?
Links een acrylaat houder voor Ph elektrode en rechts zitten 2 inflows en daarboven loop een spraybar die ik ga gebruiken voor een rimpeling op het water.
 
Hoe jullie dat telkens voor elkaar krijgen! :eek:

Zelf ook geprobeert dagen mee bezig geweest en vind het ng steeds niet heel mooi. Dus hoop opgegeven en de planten maar hoog laten groeien. Respect:thumbs::thumbs:
 
Hoe jullie dat telkens voor elkaar krijgen! :eek:

Zelf ook geprobeert dagen mee bezig geweest en vind het ng steeds niet heel mooi. Dus hoop opgegeven en de planten maar hoog laten groeien. Respect:thumbs::thumbs:
Kwestie van niet alles overhaast in te richten, ik ben zelf ook vaak een week bezig met de inrichting. Elke dag zie ik weer een nieuwe dingetje in de bak wat me niet aantrekt en dan verander ik dat een beetje tot ik tevreden ben.
 
Gaat lekker zo, succes.
 

Terug
Bovenaan