bart_ramakers12 zei:ik ga niet een dode vis lopen verzinnen jones ... echt niet .
ik heb het beste met me vissen voor ik geef ook de vissen in aquarium en vijver de best mogelijke zorg die ik ze kan bieden en ja af en toe heb ik last van pech die mensen gewoon niet kunnen inbeelden maar dat maatk de pijn bij die problemen er niet minder op..
Botia zei:Ik weet dat hijavascript:%20void(0)j een bizarre forum geschiedenis heeft en van een Goudvisforum is geschopt...
Maar goed hij vraagt om hulp en wat hij er verder mee doet is zijn zaak. Jammer van het beestje maar goed. En dat het dier door een reiger zou zijn opgegeten is misschien erg toevalig maar niet onmogelijk. Deze dieren zijn nu ook druk bezig om hun vetreserve op peil te brengen voor de komende winter en je ziet ze nu ook wat meer in woonwijken.
. Iig wordt hij nu voor leugenaar uitgemaakt terwijl daar geen enkele aanwijzing voor is. En wordt het een persoonlijke hetze tegen hem.
Dit topic is gewoon klaar. PUNT!

De vis mag er maar 1 maand inblijven
Hoezo?Bertus zei:Deze Hoort ook niet in een Vijver,he.
Daar is hij te traag voor
Laan zei:De vis mag er maar 1 maand inblijven
Ik mag toch aannemen dat als de vis na een maand nog niet genezen is, je die termijn wel mag verlengen van je ouders?
Enne.....wat ga je eigenlijk met de vis doen als hij er weer bovenop is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.