A
Altispinosa
Guest
Dit is de rol die ik liggen heb en die kan je op de gewenste lengte afdoen maar je hebt maar 2 aansluitingen zoals te zien is op bijgaande foto,wat doe ik dan met de rest van de rol zonder een aansluiting ?
Of zelf een aansluiting aanmaken, stelt vrij weinig voor.Dit is de rol die ik liggen heb en die kan je op de gewenste lengte afdoen maar je hebt maar 2 aansluitingen zoals te zien is op bijgaande foto,wat doe ik dan met de rest van de rol zonder een aansluiting ?
Bekijk bijlage 20823
Ik heb de controllers hier vandaan. Adapter had ik nog en komt hier vandaan.Heb je voor mij een link waar ik dat dan kan kopen Mike en hoeveel heb ik er zo nodig om in alle 4 de deurtjes van mijn 2 onderkasten licht te hebben ?
Tnx! Fijn om te horenZiet er alweer dik in orde uit Mike,ik volg jouw topic heel graag hoor.🙂
Is zeker ook een optie! Had de strip nog liggen maar mocht deze stuk gaan klinkt dit ook wel heel goed moet ik toegeven! Tnx voor het meedenken!Ik heb ikea kastverlichting. Gaat aan met sensor zodra de deur open gaat. Heel makkelijk.
Plaatje van Ikea.
Bekijk bijlage 20822
Tnx, fijn om te horenAlweer een zeer mooie update welke we van jou gewoon zijn beste vriend,je hebt er verstand van zoveel is wel zeker.
Tnx en ja, die anubias is inderdaad flink gegroeid. Ooit... Lang geleden... was het nog een heel klein plantje. Even teruggezocht in het archief en uitgekomen bij deze post. De eerste waar ik mijn anubias in een bak vab mstaan. Flink gegroeid, al mag dat ook wel na bijna 3 jaar. Rechts te zien, op het stuk hout wat wederom in mijn bak staatWauwie mooie bak!
Ik ben jaloers op al je kleine anubiasjes!
Bedankt voor het compliment en de tip! Ga ik er inderdaad wat langer mee wachten. Bodem heeft wel constant in het water gestaan en heb er ook constant één van de externe filters op gehad. Is wel afgezogen en wat heen en weer geschoven, hopelijk is er wat van de bacteriën blijven leven. Maar wil het risico zoals genoemd niet nemen dus inderdaad geduld hebben. Voorheen altijd wel goed gegaan, maar toch. Better safe than sorryHeel mooi resultaat. Laat maar lekker groeien.
Probeer het filter het liefst tot 2 maanden vol te houden.
De bodem is het grootste filter, maar duurt zeer lang eer die is opgebouwd.
Daar heb ik mij ook flink op verkeken.
Tnx, zelf ook erg tevreden mee. Even laten groeien en wellicht nog een kleine aanpassing hier en daar. Maar eerst maar even zo laten (op de anubias na die hopelijk vanmiddag toegevoegd gaat worden.Mike, goed bezig! Complimenten. Ben benieuwd naar de resultaten van je skim/filter...........
TnxMooi bakje zo hoor
Prachtige foto's Mike!
Je hebt erg je best gedaan. Het resultaat mag er wezen.
En nu de boel even wat rust gunnen.
Tnx, is een stuk mooier geworden dan verwacht. Hopelijk groeit de anubias nog wat dichter naar elkaar en wordt het 1 mooi geheelMike, dat stuk hout met ongebonden planten is geweldig
Hier spreekt een ware expert he maat 😉Tnx, is een stuk mooier geworden dan verwacht. Hopelijk groeit de anubias nog wat dichter naar elkaar en wordt het 1 mooi geheel
@Altispinosa
Dat zijn het inderdaad, heb geluk gehad om ze tegen te zijn gekomen op mp. Javamos kun je vrij eenvoudig met visdraad op het hout binden, net als ik bij mijn anubias heb gedaan. Flink vastzetten met genoeg visdraad. Ziet er in het begin misschien wel even niet uit, maar groeit vanzelf wel over het draad heen als mooi matje. Of om zo'n keramisch ringetje heen binden die bij de plantjes geleverd worden. Dat ringetje zorgt er voor dat het mos blijft liggen als het ware en niet gaat drijven. Ook hier zal het mos op een gegeven moment het ringetje verbergen als het goed gaat groeien.
Mooie inrichting met al dat hout! En een flinke school pracht roodvinzalmen! Hoeveel heb je er precies? Ik tel er 14 op de foto?
En mooie corydoras! Die goldstripe ben ik hier nog niet tegengekomen.
Als je zijn album helemaal van in het begin bekijkt dan zie je dat deze aquariaan al menig prachtige dieren heeft gehad.🙂Je bak ziet er geweldig uit.
Die roodvinzalmen zijn ook erg mooi
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.