A
Altispinosa
Guest
Mooie foto's en wel handig om 2 thermometers in je bak te hebben heb ik ook.
Zo zien we je inrichting eens van 2 andere kanten he.
Zo zien we je inrichting eens van 2 andere kanten he.
Om even terug te komen op je vraag, filter werkt goed. Merk wel dat hij het als skimmer het beste doet bij een specifieke waterstand, waarbij het water in het filterhuis dan net wat lager staat waardoor het oppervlak beter geskimd wordt. Het water valt dan als het ware mijn filter is. Merk alleen wel dat ik toch nog wel redelijk wat zweefvuil in de bak heb. Denk dat mijn externe filters vrij verzadigd zijn want krijg de bak niet echt lekker schoon. Wellicht hang ik er binnenkort een extra filtertje in of toch maar de sponzen even uitspoelen. Qua inrichting niet veel veranderd namelijk t.o.v. de vorige inrichting en toen was mijn water echt schoon schoon. Van een afstandje en met gedimde verlichting valt het gelukkig niet zo op, maar je ziet het toch wel op de foto's.Mike, goed bezig! Complimenten. Ben benieuwd naar de resultaten van je skim/filter...........
Helaas zijn ze toch wat sneller als je een foto wilt maken, dus helemaal scherp krijg ik ze niet altijd op de foto
Tnx!Staat er mooi bij Mike.
Tnx! Soms heb je geluk om zoiets in de buurt via mp te vinden 😀Wat een mooie bak! Schitterend stuk hout ook!
Nog steeds niet? Da's wel jammer nmlDas raar ik zie alleen tekst maar geen enkele foto.
Wellicht even melden bij beheer. Anders zal ik morgen de foto's even opnieuw plaatsen voor jeNeen.

Ja maar ben te lui om je posts nog eens te door bladeren.Ah, top! Zag al in een ander topic dat je ook al niks zag... dat staat gewoon in eerdere posts hoor![]()

Ja sorry, drukte te snel op plaatsen. Was hem al aan het aanpassen.. je was te snel 😳Ja maar ben te lui om je posts nog eens te door bladeren.![]()
Geen probleem hahaha ja ben best nog wel snel voor m'n leeftijd hahahaha.Ja sorry, drukte te snel op plaatsen. Was hem al aan het aanpassen.. je was te snel 😳

Hahahaha das nog jong ik ben meer dan het dubbele van jouw leeftijd,waar is de tijd dat ik nog 22 was aaaarrrrhhhhh.Haha, ach. Elke leeftijd heeft zn charmes toch. Ik ben met mn 22 jaar soms gewoon wat te snel en enthousiast
Klopt! Eenmaal op kleur hele gave vissen welke hier eigenlijk vooral middenin/onderin de bak zich vertoeven. Zitten graag tussen de planten te verstoppen, maar komen dan aan de andere kant weer graag naar voren soms.
Vooral overdag, als de zon iets op de bak staat zie je de prachtige blauwe kleuren van deze vissen.
Prijzen ga je wellicht van schrikken, ik heb er hier geloof ik wel een volle €5,50 voor betaald. En dan heb je slechts 5 visjes 😛
Hahahaha das nog jong ik ben meer dan het dubbele van jouw leeftijd,waar is de tijd dat ik nog 22 was aaaarrrrhhhhh.
Bedoel je dan €5,50 voor 5 stuks ? Toch niet per stuk he.
Wacht tot je 30 jaar ouder bent.En ik vind de tijd soms al snel gaan... klopt, €5,50 Voor 5 vissen, €1,10 per stuk als ik me niet vergis
Ik had lang de honing gourami's in m'n hoofd maar deze zijn zeker en vast de moeite waard om aan te kopen.Al zijn dat ook zeker gave vissen! Keuzes maken blijft toch lastig...
Is idd een koopje voor deze vissen
Heb de filters sinds de herinrichting nog niet schoongemaakt. Toen is er vrij veel vuil ingezogen en dat was te zien. Slangen heb ik even zo gelaten, was me te veel werk 😳 Is idd een mooi ding, heb ik hier ook om ze te reinigen.Heb ik ook gedaan afgelopen weekend Mike bij de oude bak en wat een smurrie(drek)daar af kwam goh en dan heb ik mijn buizen(darmen)ook maar meteen gekuist met zo'n lang dun borsteltje speciaal om darmen te kuisen,nu is alles weer als nieuw,want je darmen kunnen na verloop van tijd ook vast slibben he.
Dank u!Bak staat er echt grandioos bij, echt prachtig!
Je bak ziet er nog steeds mooi uit! Het kleurverschil bij de rathbunis zal wss blijven, de vrouwtjes kleuren geen witte tippen aan hun vinnen. Jij kan wel mooie foto's van ze maken zeg, ik krijg ze er totaal niet scherp op, mijn complimenten! 🙂
Sorry ben effe niet mee,over welke vis bedoel je ?Dan raad ik het artikel op hobbykwekers over deze vis aan om eens te lezen, daar staat veel handige info in 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.