Fiets ik net van de tennis terug naar huis, zie ik toch een verlichte kamer me tegemoet komen. Dacht in eerste instantie de ledverlichting achter mn bureau aan te hebben gelaten, maar bleek toch mn aquarium te zijn. Vanmorgen de filters wat anders, definitiever, gezet en de tl buizen handmatig aan, was te vroeg voor mn timer. Blijkbaar vergeten uit te zetten dus even de kans genomen voor enkele foto's. Die van mijn nieuwe filterpositie volgen nog!
Mijn waaier geniet in ieder geval lekker van de nieuwe stroming, welke ik vanmiddag heb gemaakt, dus wel met een beetje weerspiegeling
Hij zit rechtsvoor in de bak, de plek waar ik ook een stuk hout heb veranderd. Afgelopen week enkele kleine stukken opgehaald bij iemand om de lege ruimte onder het hout wat meer op te vullen
Before heb ik niet echt, maar hier is het wel een beetje te zien denk ik. Stuk hout recht vh gat, links lag vrij open
En dit stuk is er voor in de plaats gekomen
Met dit als resultaat. Eerste foto zondagmiddag gemaakt, garnalen vlogen er gelijk op
En vanmiddag nog een klein stukje toegevoegd om het wat meer af te maken. Vissen kunnen erover, tussen- en onderdoor. Dit maakt het ook leuk tijdens het voeren, zal proberen eens een filmpje te maken, als ze overal tussen vandaan komen
Ook de planten doen het goed. Af en toe wat opnieuw plaatsen, maar de laatste tijd blijft het eigenlijk best goed staan
En ook de Anubias doen het goed
En om af te sluiten nog wat totaalfoto's. 'S morgens beginnend met de achterste ledstrip
En na een tijdje gaat ook de voorste strip aan en branden ze beide tot de t5 aan gaat
En als deze aan gaat gaan de ledstrips na een kwartiertje ofzo uit
Wederom een kwartiertje voordat de t5 uitgaat, gaan beide strips weer aan. Eerst beide strips weer
Om te eindigen met alleen de voorste ledstrip. Persoonlijk mijn meest favoriete verlichting. Lekker mysterieus, maar net fel genoeg om alles goed te kunnen zien
Deze gaat dan over in de blauwe strip welke nog voor de meest gedimde variant gaat. De verlichting bouwt dus rustig op in helderheid en ook weer af aan het einde van de dag tot er niks meer brand.
De blauwe strip gaat 's morgens ook weer aan voordat de witte strips aan gaan, maar is zo gedimd dat ik dit niet goed op de foto krijg.
Korte update, foto's over de filters volgen nog! Hoor graag wat jullie er van vinden
😀