Daarnaast ook even een korte update. Even een kort filmpje gemaakt van de halfsnavels, hoe graag ze op het eten afschieten. Lastig voeren met een camera in 1 hand iig..
Daarbij nog wel een vraagje; dat olieachtige laagje blijft eigenlijk op mijn water hangen, ook al heb ik de skimmer (diy) er in hangen. Deze filtert wel het wateroppervlak schoon qua voer enzo, maar deze laag blijft. Iemand die tips voor me heeft?
En ook nog even wat foto's
Mijn kuhli op zijn vaste plek, komt hier af en toe graag neuzen en is relatief vaak te zien, ondanks dat hij de enige van zijn soort is. Woont hier echt tussen het hout en komt via het gat in het hout dan ook graag een oogje in het zeil houden
Met de garnalen meestal de eerste die op de voedingstabletten afduikt. Vaak gevolgd door de corydora en rathbuni (hier helaas geen foto van deze keer)
I see you
😀
En even de foto hoe het zandpad eigenlijk mooi wegloopt. Vanaf een iets hogere hoek lijkt er geen einde aan te komen en de planten groeien hier straks ook mooi over/in is de hoop. Focus ligt op de helena, mooi met zijn slurf omhoog
Javamos wil het ook eindelijk goed doen
En ook met de riccia van
@blackmoor heb ik totaal nog geen problemen!
Voer 2x per dag een klein portie. Begin van de dag en eind van de dag. Daarnaast af en toe nog een tablet voor de corydoras afgewisseld met wat voer voor de garnalen. Vissen doen het allemaal goed en is ben echt superblij met deze vissen! Nieuwsgierig als de pest en totaal niet bang. Zelfs als ik met mijn handen de bak in ga en de rathbuni's nergens te bekennen zijn, blijven deze vissen onverstoord aan het oppervlak kleven en gewoon langs me heen zwemmen