Ja, die had ik dus net een paar seconden daarvoor weer opgehangen uit het zicht.. Zag hem liggen met de foto en had even geen zin of tijd om mijn handen weer nat te maken. Net alles schoon. Binnenkort maar even een andere inhangen waarvan de zuignap nog wel werkt 😳Wat is dat toch een prachtige Apisto! Hele mooie foto's maar die thermometer 😀
Pssst is maar een tip voor de volgende keer 🙂
Haha, die zijn ondertussen wel wat gewend 😀 😀 😀Mooi hoor! Hebben je vissen nog geen verhuisstress 😀
Ik heb zo'n gele van JBL, die blijft tenminste hangen. Heb hem niet het hele jaar erin hangen hoor, maar nu ik de Home net weer heb opgestart hangt hij er weer tijdelijk totdat ik weet wat de temperatuur gaat doen als het in de huiskamer 's nachts afkoelt.Ja, die had ik dus net een paar seconden daarvoor weer opgehangen uit het zicht.. Zag hem liggen met de foto en had even geen zin of tijd om mijn handen weer nat te maken. Net alles schoon. Binnenkort maar even een andere inhangen waarvan de zuignap nog wel werkt 😳
Zat met de apisto te twijfelen wat ik wou doen, maar vind hem te mooi om weg te doen
Haha, die zijn ondertussen wel wat gewend 😀 😀 😀
Ja precies, daarom. Plannen voor later zullen we maar zeggenIk zou hem ook laten hangen hoor als ik hem uit het oog kon hangen. Ik heb het lampje van de verwarming nog in het zicht (hoop dat de Vallisneria die ervoor staat aanslaat en hem verbergt). Vaak voel ik ook met mijn hand in plaats van aflezen, bij twijfel lees ik dan pas af.
Ze vond alles prima. Als het maar mijn pakkie an werd 😀 De Limnobium laevigatum heeft het in beide bakken niet goed gedaan.In de 80cm wel, maar daar werd de skimmer er door gehinderd en werd alles constant door de bak geblazen. Moet nog even kijken naar een stengelplant, maar wou eerst even aankijken of de vis het afkon met de zorg die hij kreeg en hoe de bak zou reageren op de plek waar die staatWat een mooie Betta Mike, en wat goed dat je de wens voor een goudvis hebt weten om te buigen tot een Betta.
Zijn leuke interactieve visjes.
Ik zit even met je mee te denken wat betreft drijfplantjes. Is het geen idee om stengelplanten te laten drijven? Ik weet dat er zijn die je zowel kunt planten als laten drijven maar ik weet zo gauw niet welke.
Welke drijfplantjes heb je geprobeerd?
OK, ja snap ik wel. Jij kent de klas en het onderwijs beter dan ik, voor mij is dat toch lastig inschatten.Niet echt een budget maar moet ook niet teveel gaan kosten natuurlijk. Hoe goedkoper hoe beter. Betta schuilt nu ook graag in zijn huisje, bewuste keuze om die er in te zetten van mij. Wil de bak ook niet te vol zetten omdat de vis anders niet te zien is, is niet leuk voor de kinderen. Zal eens kijken wat de LFS heeft staan aan makkelijke hoge plantjes, wellicht hebben die wat geschikts
edit; moet ook niet te druk worden. Gewoon eenvoudig en simpel, leidt anders teveel af en wordt de klas drukker van. En heb al een paar van die lichte adhd-ers in de klas 😳
Zitten er zeker een paar in de dop! Ga uiteraard mn best doen met een zo goed mogelijke voorlichting, maar het blijven kids 😀Mooie Helderse bakkies, Mike.
Succes trouwens daar voor groep 8. Wie komen daar ook nog een paar hobbyisten uit...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.