Erwin's zijn thuis oceaan.......


Zoals altijd doe je ons echt wel watertanden he Erwin.:smitten::smitten::smitten:

Ben er zelf ook super blij mee, eindelijk draait hij nu helemaal net zoals het hoort! Nu hopen dat de nieuwe koralen stekken straks ook meteen aanslaan maar geduld is een schone zaak :D
 
Ben er zelf ook super blij mee, eindelijk draait hij nu helemaal net zoals het hoort! Nu hopen dat de nieuwe koralen stekken straks ook meteen aanslaan maar geduld is een schone zaak :D


Ik ben nog altijd benieuwd naar die speciale wat je zou gaan halen maar wat je niet bent gaan halen om een beetje sneeuw :p

Waardes ook na wens ? Hoe vaak test je nu ? De waardes vond je teveel schommelen, ga je dat meteen terug zien in de waardes dat deze nu stabiel(er) worden of al zijn? Of is het daar nog te vroeg voor om daar iets over te zeggen ?

Word tijd dat je de bak eens goed gaat vullen he :D
 
Speciaaltjes komen wel weer hoor :)
Waardes gaan goede kant op............ tot dusver al redelijk stabiel en hoop dat snel terug te zien in nieuwe sps stekken.
Geduld moet je hebben met een zeebak, water mag je niet zomaar teveel corrigeren en alles moet in stapjes die dan pas weer na weken/maanden zichtbaar worden.
Zodra het goed draait en nieuwe stekken aanslaan, ga ik weer los :D
 
Geduld heb ik genoeg................................ :thumbs:
 
Foto update:
_MG_4211-2.jpg
_MG_4197-2.jpg
_MG_4200-2.jpg
_MG_4202-2.jpg
_MG_4203-2.jpg
_MG_4205-2.jpg
_MG_4209-2.jpg
 
Heel mooi Erwin! Je hebt zelfs "kunstgras" in je bak (3de foto):D
 
Is dit een ster?
Dacht dat je deze beter niet in je bak kon hebben wegens veel vervuiling bij dood.

Screenshot_20180505-122743.png


Wou dat vanmiddag al vragen maar vergat het steeds :D
 
Ga jij nou een foto quoten waarin twee sterren proberen seks te hebben (al de hele week) :D
Een ster die dood gaat vervuild niet veel, komt bij dat zo'n beestje niks klaarmaakt om 2200 liter te vervuilen :D
 
Ga jij nou een foto quoten waarin twee sterren proberen seks te hebben (al de hele week) :D
Een ster die dood gaat vervuild niet veel, komt bij dat zo'n beestje niks klaarmaakt om 2200 liter te vervuilen :D


Uhm weet ik veel dat het er 2 zijn :oops: laat staan dat ze elkaar wat zitten op te jengelen:juggle: zoiets zou ik nooit durven:br:

Mare duidelijk. Ik uhm doei:zwaai: schaamschaam:sorry:
 
Ga jij nou een foto quoten waarin twee sterren proberen seks te hebben (al de hele week) :D
Een ster die dood gaat vervuild niet veel, komt bij dat zo'n beestje niks klaarmaakt om 2200 liter te vervuilen :D
Ik vond het al zo’n rare ster :p

Maar waren komkommers toch die gif afscheiden als za dood gaan?
 
Klopt, en annemonen en nog vele andere........ je moet een beetje geluk hebben :D
 
Ik dacht dus een zee ster mijn oprechte excuus. Ik zal wel weer verder gaan lezen :p
 
Nee joh geen excuses, dat je het al wilt proberen te snappen is al goed hoor :D :D
 
Kom gezellig op de thee/koffie en je ziet het life :D veeeeeeeeeel moooier kan ik je vertellen :D :D :D
 
Wat een ophef over 2 zeesterren zeg. Het is toch duidelijk dat de een de ander voorbij wilde en te lui was om om te lopen:D:D. Jullie krijgen ook snel rare gedachten zeg;)
 

Terug
Bovenaan