Erwin's zijn thuis oceaan.......


Bak zelf komt wel weer een keer :D
 
Kijk, hier zwemt een vis met felle kleuren.
Oh, en hier staat een koraal met felle kleuren...
Ja, wordt saai!

Nee bij jou is het lekker, zit je de hele tijd tegen een diep donker bruine bak aan te kijken waar je niks in ziet :D

zijn gewoon allemaal jaloers op Erwin zijn thuis oceaan :deal:
 
Nee bij jou is het lekker, zit je de hele tijd tegen een diep donker bruine bak aan te kijken waar je niks in ziet :D

zijn gewoon allemaal jaloers op Erwin zijn thuis oceaan :deal:
Dat maakt het juist mysterieus en spannend.


En bovendien weet Erwin best wie dit schrijft.het :D
 
Nee bij jou is het lekker, zit je de hele tijd tegen een diep donker bruine bak aan te kijken waar je niks in ziet :D

zijn gewoon allemaal jaloers op Erwin zijn thuis oceaan :deal:
Heb ik nooit ontkent, is puur afgunst :p

Toevallig vind ik die diep bruine bakken heel erg mooi ;)
 
Avond foto :)
20180816_222216-2.jpg
 
Dank je John :)
 
Erg mooi Erwin! wou dat ik er zo 1 had staan :smitten:
 
Bijzonder mooi erwin
Ik zou ook wel zoiets willen:r
 
Erg mooie bak Erwin, mag je trots op zijn.
 
Ziet er weer fraai uit Erwin en zo te zien heb jij wel de spullen om een goede foto te maken;)
 
Telefoon John :D
 
Ziet er goed uit Erwin.

Mag ik je adviseren om te proberen dichter bij de kern te komen. Je hebt een flinke bak en eigenlijk zou je samen met je LFS eens naar de groothandel moeten rijden. Maak een deal met de winkel en ga daar eens in de bakken rondkijken.

Spaar 500 euro op, en fix een deal met je winkelier. Je gaat er echt serieus profijt van hebben.
 
Er is al het 1 en ander geregeld daarvoor ;)
Maar vergeet niet wat ik de laatste paar maanden geinvesteerd heb in de bak, licht erbij, nieuwe sump, 1500 liter nsw wissel etc etc........ Vele stukken zijn dood gegaan voor ik drastisch ging ingrijpen.
Ben weer op de goede weg balans is aanwezig en stabiliteit lijkt oke nu, maar het groeit niet op mijn rug.
Komt allemaal goed ik heb plezier van de bak dus de grote groei in koralen komt vanzelf.
Bak volzetten die niet lekker draait heeft weinig zin, nu draait hij prima maar ik kan en wil niet te snel van stapel lopen.
 
Mooi :D

maar het groeit niet op mijn rug.

Nee hier helaas ook niet :D, ik heb enkel moedervlekken .Kennelijk willen ze die in China niet eens op de zwarte markt.

Top dat je dit geregeld hebt. Het zou zonde zijn om dit soort technisch juiste bakken niet te benutten bij koraal kweek. Ik hoop altijd dat de groothandels, winkel en grootbakhouders samen er beter van worden. Hopelijk hoeven we dan steeds minder te importeren en blijft iedereen zijn brood verdienen.
 
Blijft een prachtbak! Mis alleen wel altijd de foto's van Beetlejuice!
 

Terug
Bovenaan