Erwin's zijn thuis oceaan.......


HET IS VERANDERD! Koste me 6 nagels maar de aanpassingen zijn gedaan. Nu de planten terug!
 
Hahahahaha verkeerde topic :help::juggle: ik heb nog niets gedaan :D
 
Ziet er goed uit Erwin, je kunt duidelijk het verschil zien met de 4de lamp erbij.
 
Zo 4e lampje erbij gehangen :D
Bak draait sinds de nieuwe sump met de dag beter en de spreiding van het licht is nu perfekt :)

Bekijk bijlage 250785

Nu zie je nog beter hoe groot eigenlijk je bak is :smitten: wat een mooie updates heb je allemaal op zeer kort termijn gedaan! Heel erg mooi!
 
Weet je wel hoeveel osmose water je voor deze aan moet maken Mandy?
 
Weet je wel hoeveel osmose water je voor deze aan moet maken Mandy?

Ja en als ik me niet vergis gaat het ook nog eens 3x rond en dan zout toevoegen en dan nog eens 24 uur laten luchten en dan mag het de sump in dacht ik zo ergens te hebben onthouden dus correct me if I am wrong @Erwin :D
 
Jazeker! Mare help je me mee de bak te pikken :D
Ik sta klaar met drie emmers, een gieter, twee kleine netjes en een stukje tuinslang. Zal dat genoeg zijn:juggle::D
 
Jazeker! Mare help je me mee de bak te pikken :D ik zoek stiekem nog wat hulp hoor ;) of ik koop het huis over bak behoort toch bij het huis net zoals een keuken :D



Sluit even je oogjes!

Als je het huis koopt, krijg je mij erbij :D no way dat ik mijn bak afgeef :D

Oogjes gesloten en heb een beeld nu :)
 
Filmpje in de avond :)
 
nieuw4-2.jpg
pinktipdag2-2.jpg
stylo-2.jpg
acrodag2-2.jpg
blauwe echinata dag2-2.jpg
formosa-2.jpg
hulkdag2-2.jpg
 
en verder.........
nieuw9-2.jpg
nieuw1-2.jpg
nieuw2-2.jpg
nieuw3-2.jpg
nieuw5-2.jpg
nieuw6-2.jpg
nieuw7-2.jpg
nieuw8-2.jpg
nieuw9-2.jpg
nieuw1-2.jpg
nieuw2-2.jpg
nieuw3-2.jpg
nieuw5-2.jpg
nieuw6-2.jpg
nieuw7-2.jpg
nieuw8-2.jpg
nieuw1-2.jpg
 
Blijft mooi
 
Mooie begin hoor. lekker veel groeiruimte in die bak.
In jouw fase zat ik altijd alle gaten in mijn gedachte in te vullen met koraal, en krijg dan een hartaanval van hoeveel het me nog ging kosten :D

Wat voor camera gebruik je voor foto's? Als je een Spiegelreflex hebt, stuur dan eens een RAW foto. Ik denk dat je ze nog veel mooier kunt krijgen. Desnoods wil ik wel een keer langskomen over een paar maanden als hij wat is ingegroeid. Foto's maken doe ik met liefde en plezier voor je (ik woon ook niet zo ver weg).
 
Het blijft gewoon prachtig!!
 
:iloveyou::iloveyou::iloveyou:

De rest ook maar deze 2 steken toch wel erg af :D

Dank je wel :)


Thanks Dirk!

Mooie begin hoor. lekker veel groeiruimte in die bak.
In jouw fase zat ik altijd alle gaten in mijn gedachte in te vullen met koraal, en krijg dan een hartaanval van hoeveel het me nog ging kosten :D

Wat voor camera gebruik je voor foto's? Als je een Spiegelreflex hebt, stuur dan eens een RAW foto. Ik denk dat je ze nog veel mooier kunt krijgen. Desnoods wil ik wel een keer langskomen over een paar maanden als hij wat is ingegroeid. Foto's maken doe ik met liefde en plezier voor je (ik woon ook niet zo ver weg).

Soms gebruik ik de DSLR canon 500D maar meestal gebruik ik mijn samsung S8 op de profstand, deze serie is genomen met de telefoon dus :)

ziet er mooi uit

Dank je Jan.

Het blijft gewoon prachtig!!

Dank je Ruben :)
 
Blijft lelijk. Bah.
(zo sprak hij, afgunstig) ;)
 
Uhm pardon meneer! Wat is dit nu ?!?!?! Geen enkele foto update niets?????? Shame on you!!!!
 
Ik zie liever de voorkant dan de achterkant :D maar wel een mooi stukje techniek!
 
Vind het echtwaar prachtig! ookal snap ik er allemaal niks van :D
 
Nu weer wachten op wat mooie foto s van de bak zelf;)
 
Erwin zn fotorolletje is vol denk ik:D
 

Terug
Bovenaan