Giebeltje
Well-known member
Consomme de Luna? Bisque de Luna aux echalottes?
OMG, je weet wel de spanning op te voeren. Soort van maan cluedo.
Ik wou eigenlijk gewoon nu vertellen wat gebeurd was maar ik zal het op jouw verzoek dan nog even rekken .Ik wacht vol spanning op de volgende tip over mogelijke locatie 🤔
Dit zijn punten hoor, want dit klopt! Bravo!Soeppan=transportmiddel dus hij is weer verhuist.
Live filmpje zou wel helpen om de mogelijkheden in te schatten.
Hij heeft water nodig dat is een vast staand feit als hij nog in leven is. Door gebruik van soeppan met deksel zal hij zeker niet meer dan 40 meter van huis zijn.
Graag camera beelden van badkamer, toilet, keuken met kastjes open, opslag ruimtens, kasten met open deuren, garage, schuur, tuin en nabije omgeving, onder het bed waar mogelijk meer dan 40 liter opslag boxen staan, binnenkant auto met kofferbak open.
Als je nog niet gedweild heb zou een filmpje van de vloer vanuit de keuken ook een goede optie zijn zodat we het druppelspoor kunnen volgen.
Zo kunnen we beter bepalen wat goede opties zouden zijn.
Ik had nog bedacht Luna met Neil in de 180 en de goudjes in de 450 maar dit klopt al niet meer 🙄
Je vergeet m'n fietstassen 😉.Live filmpje zou wel helpen om de mogelijkheden in te schatten.
Hij heeft water nodig dat is een vast staand feit als hij nog in leven is. Door gebruik van soeppan met deksel zal hij zeker niet meer dan 40 meter van huis zijn.
Graag camera beelden van badkamer, toilet, keuken met kastjes open, opslag ruimtens, kasten met open deuren, garage, schuur, tuin en nabije omgeving, onder het bed waar mogelijk meer dan 40 liter opslag boxen staan, binnenkant auto met kofferbak open.
Als je nog niet gedweild heb zou een filmpje van de vloer vanuit de keuken ook een goede optie zijn zodat we het druppelspoor kunnen volgen.
Zo kunnen we beter bepalen wat goede opties zouden zijn.
Ik had nog bedacht Luna met Neil in de 180 en de goudjes in de 450 maar dit klopt al niet meer 🙄
Ik reken dit goed! Dus ik ga een van de regenboogjes naar je vernoemen, want de naamloze goudvissen en maanvissen zijn inmiddels op 😉.Hij hangt heel sereen schijnheilig te doen in de 450 en wacht totdat jouw haviksogen vertrouwen uit drukken en je trots rond loop met de gedachte, goede zet van mij, die bak herinrichten met andere zichtlijnen.
Hij gniffelt in zichzelf, andere zichtlijnen, aan me hoela. Ondertussen heeft hij al een dead list samen gesteld 😉
Inderdaad. Mensen zijn net maanvissen 😉.Als Neil dan werkelijk de oorzaak is en blijft, is dat eigenlijk hetzelfde
als bij de meeste ruzies en "oorlogen" bij mensen......VROUWEN 🙄 😉
---
Ben ik met je eens, het had me eigenlijk verbaasd als het nog goed was gekomen (als de buikwaterzucht compleet te genezen zou zijn). Ze heeft er toch nog een poosje mee doorgezwommen, week of twee. Heb niet de indruk (afgaande op het gedrag) dat ze geleden heeft. Dat is fijn. De rest van de danio's lijken helemaal in orde. Dadelijk eindelijk de quarantainebak opruimen *klopt even af.Jammer van Ananas maar goed het was een beetje te verwachten.
Sluiers, en met m'n gewone goudvis heb ik die ervaring ook. Die groeide er nog een aantal centimeters aan nadat z'n buddy in zomer '20 overleed. Waarschijnlijk omdat er meer voedsel beschikbaar kwam. En minder concurrentiestress om dat voedsel.En hiermee is dan bewezen dat Sluiers van 2 jaar en ouder nog kunnen groeien, en dat een rem in de groei niet definitief hoeft te zijn. Ik had het destijds ook gemerkt bij mijn Pleco😀
Hij en Fishelangelo dragen ze allebei, vaak ook tegelijkertijd. Bij Diego heel duidelijk zoals op de video (kieuwen, randje op de borstvin), bij Fishelangelo is het echt meer een kransje van stipjes rond de ogen.Aardig voorbeeld ook qua paaipukkels
Hij en Fishelangelo dragen ze allebei, vaak ook tegelijkertijd. Bij Diego heel duidelijk zoals op de video (kieuwen, randje op de borstvin), bij Fishelangelo is het echt meer een kransje van stipjes rond de ogen.
Misschien kan iemand van jullie me dit vertellen. Onder welke omstandigheden ontstaan deze, heeft dat misschien iets te maken met watertemperatuur, seizoen, of zijn het ontstaan van deze paaipukkels iets wat verband houdt met ander gezelschap in de bak? Of gewoon iets intern in de vis?
Hehe, nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook - nee hoor, ik dol een beetje 😉. Maar ik wist in eerste instantie ook niet zeker wat het was.Veel beginners die dit zien denken meteen aan witte stip en gooien er flessen EXIT in. 🙄
Ha, vandaar dat Diego zo'n druktemaker is, die probeert dat nog een beetje te compenseren 😛.Veel lage druk gebieden in Barwazia. Zeer vernuftig al die beesten die van alles aanvoelen.
Whoa dat zou ik ook niet zo snel bedacht hebben! Wat verstandig dat je navraag gedaan had ook. Daar zit ook denk ik wel een goed punt wat je hier aan stipt ( ). Dat veel dingen op zo'n vis veel dingen kunnen zijn, en dat je het maar net moet weten soms dat iets x kan zijn, of iets niks kan zijn. Vond dat lymphocysthis ook wel een goed voorbeeld, als Gino88 en Giebeltje (ik dacht dat jullie dat waren) het niet hadden genoemd, had ik nooit geweten dat het bestond. Via het JBL online hospital (handig ding) had ik dat ook niet gevonden. Via het JBL hospitaal wel camelanus ontdekt (en niet via forumreply of via LFS). Soms moet je denk ik ook wel geluk hebben dat je er op komt of iemand anders er op komt.Heel in het begin had ik ook een paniek situatie. Ik had een nieuwe villa voor ze gekocht en over gezet. Een paar uurtjes later ging ik er even rustig voor zitten en al me sluiers onder de "witte stip". Paniek, hier op het forum gevraagd of het mogelijk was dat ze binnen enkele uren vol met stip konden zitten na een verhuizing.
Het antwoord bleek mijn eerste zandbodem te zijn. Ze waren zo aan het grondelen dat ze zichzelf vol sproeide met zand wat bleef plakken op de slijmhuid .................
Janussen 😍 Dit vraagt natuurlijk wel om foto s
Dit vond ik een heel interessant stukje, dank je wel!Leesvoer mbt paai pukkels.
Vind dit ook wel mooi passen in het bovenstaande. Mooi uitgelegd, het lijkt mij ook wel plausibel.Vandaar mijn theorie dat vrouwelijke Goudvissen kuit schieten als een actief mannetje feromonen produceert.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.