trotsemammie
Well-known member
Ziet er al leuk uit Nikita
Ik zou dan inderdaad beginnen om (kleine groepjes) vissen toe te voegen.Het is een 2e hands filter is hooguit 3uur uitgeweest. Vandaar dat ik denk dat die piek niet meer komt.
Ja dat klopt juwel primo 110Hee Flappie is dat geen juwel aquarium bak op de eerste foto ?
De lamp terugbrengen en voor de juiste omruilen.Alweer even terug dus tijd voor een update. Flappies bakkie draaid goed. Zo goed dat er 2 baby visjes zijn ontstaan. Ik denk van de Prestillas maar dat weet ik nog niet zeker.
De gouramies zijn ook lekker op dreef die zijn bezig met schuinnesten. Bekijk bijlage 296574
Enige wat me dwars zit...
Ik ben gister bij de lfs geweest om mijn tl te vervangen voor led. Nu heb ik gezecht wit licht er in te willen. Het kon even duren dus hij zou me bellen als t klaar was. Mijn man heeft de lamp opgehaald ingebouwd in mijn armatuur. Nu zie ik dus dat ie blauw is en ik vind het geen gezicht. Is er een andere kleur did ik kan toevoegen om het blauwe te vermideren? Het gaat om een sera led x-change tube
Inderdaad, zo snel mogelijk terug gaan met die lamp. Als je het product al gebruikt hebt en het bevalt je niet is een winkel volgens mij niet verplicht om deze om te ruilen. Ik zou er in ieder geval niet te lang mee wachten en overwegen om hem niet te gebruiken tot die tijd. Tot die tijd even de oude lamp er weer in draaien en die gebruiken tot je hem hebt kunnen omruilen.De lamp terugbrengen en voor de juiste omruilen.
Ik dacht dat dit al het geval was toen ze bak kocht (tweedehands via Marktplaats).Mag ik vragen waarom je de snoeren doorgeknipt hebt? Voor extra lengte ofzo? Geen oordeel hoor, gewoon nieuwsgierig
Ik dacht dat het op onderstaande bericht sloeg, dat ze van de nieuwe lamp bij het inbouwen de snoeren door had geknipt en deze daardoor niet retour naar de winkel kon?Ik dacht dat dit al het geval was toen ze bak kocht (tweedehands via Marktplaats).
Ik ben gister bij de lfs geweest om mijn tl te vervangen voor led. Nu heb ik gezecht wit licht er in te willen. Het kon even duren dus hij zou me bellen als t klaar was. Mijn man heeft de lamp opgehaald ingebouwd in mijn armatuur. Nu zie ik dus dat ie blauw is en ik vind het geen gezicht.
Dat gaat helaas niet. Snieren zijn doorgeknipt....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.