Fotoalbum van Ruben01


Thanks! Maar het is bij lange na niet af:D

Ook heel veel gedaan wat ik, als ik dit nog een keer ga doen, helemaal anders zal doen:juggle:;)
Ja natuurlijk... af is een bak nooit :D en logisch dat je leert van de 'fouten' die je maakt. Het kan altijd beter of mooier Ruben. Maar als eerst zelfbouwbak vind ik dat je hier heel (heel!) erg tevreden mee mag zijn. Ondanks dat je zelf kritisch bent (en dat is een goede eigenschap) blijf ik het top vinden wat je gemaakt hebt.
 
Wat zei zegt.
Wat ik zei:p

Thanks Dirk!:daisy:
Ja natuurlijk... af is een bak nooit :D en logisch dat je leert van de 'fouten' die je maakt. Het kan altijd beter of mooier Ruben. Maar als eerst zelfbouwbak vind ik dat je hier heel (heel!) erg tevreden mee mag zijn. Ondanks dat je zelf kritisch bent (en dat is een goede eigenschap) blijf ik het top vinden wat je gemaakt hebt.
Ik deel de mening van jou Nicole.
:daisy::daisy:
 
Heel mooi Ruben. Geeft een mooie rustige indruk. Ik ben benieuwd wat ze er van vinden.
Heel veel succes!
 
Gaaf hoor! Mooi dat je zelfbouw zo leker gaat
Bedankt Mike!


Nesfjes zijn weg, nog geen kleintjes gespot:'(

Mischien weten jullie nog dat ik in de zonervakantie 4 grafis bakken en toebehoren kreeg. De meterbak staat in de gang en de 60cm in een lokaal op school. In de 60cm zitten 4 colisa labiosa in en in de meterbak een kolonie lamprologus multifasciatus en 5 julidochromis regani kipilli. Uit de 5 regani's vormt zich een koppeltje en dan moeten de andere 3 eruit;)

Liggen informatiepapiertjes voor en ze worden warempel gelezen door de leerlingen:D


Foto's komen in het volgende bericht, type dit namelijk op de ipad, foto's staan op de telefoon:juggle:
 
Nou schiet maar op met die foto s zou ik zeggen:D:D;)
Jaja, stuk ongeduld!

Moet ze alleen per stuk uploaden, anders lukt het niet:stom:


Edit, dat ging raar:juggle:
Heb de vorige twee berichten verwijderd en opnieuw geprobeert. Vgm staan nu alle plaafjes goed:rolleyes:


Sorry voor de reflectie, kunnen jullie mij ook zien:p
 
20181019_135210.jpg
20181019_135206.jpg
20181019_135202.jpg
20181019_135159.jpg
20181019_135153.jpg
20181019_135149.jpg
20181019_135147.jpg
20181019_135146.jpg
20181019_134900.jpg
 
Hoe groot is die bak? 80cm, als ik het goed kan inschatten? Wat voor techniek heb je daarop/in zitten? Ik wil al heel lang iets vergelijkbaars maken en mag 'm nu op m'n werk gaan neerzetten :)
 
Leuk zo :thumbs:, misschien jammer van dat stuk zichtbare piepschuim, maar je moet wat natuurlijk.
Bedankt!
Ja, dat stuk piepschuim... Hopelijk komt er snel alg op:D
Hoe groot is die bak? 80cm, als ik het goed kan inschatten? Wat voor techniek heb je daarop/in zitten? Ik wil al heel lang iets vergelijkbaars maken en mag 'm nu op m'n werk gaan neerzetten :)
Bijna goed:D De bak is 90*40*40.
Er staat nu een aquapro 100 onder, maar ik hoop op marktplaats nog ergens een iets groter buitenfilter te vinden. Er zit geen verlichting boven (ja, de tl buis van de gang:D), maar wel een verwarming in.

Leuk! Werk, school, bijna hetzelfde:p
Ben benieuwd wat jij ervan maakt, houd ons op de hoogte.
In deze bakmaat het liefst een kolonie slakkenhuis cichliden met 1 koppelvisje de bij of een man alleen, 2 koppelvisjes kan ook, maar dan zonder de slakkenhuiscichliden:)
 
Leuk! Werk, school, bijna hetzelfde:p
Ben benieuwd wat jij ervan maakt, houd ons op de hoogte.
In deze bakmaat het liefst een kolonie slakkenhuis cichliden met 1 koppelvisje de bij of een man alleen, 2 koppelvisjes kan ook, maar dan zonder de slakkenhuiscichliden:)
Uiteraard krijgt mijn bak op het werk een apart topic. Multi's en één koppeltje is de bedoeling idd. Is er een soort die de groei van de multi-kolonie een beetje in toom kan houden?
 
Bedankt Richard!

Nee, geen kap, hoop dat het goed gaat met het jaag gedrag. Anders moet ik zelf iets gaan fabriceren:oops:

Nou ging mij voornamelijk over de zichtbare kitlaag van de trekstrips bovenin & de waterlijn.

even meedenken wat je kan doen, en dat is vrij goedkoop:

https://www.gamma.nl/assortiment/afdekprofiel-kunststof-zwart-2x30-mm-260-cm/p/B264892

deze tegen de bovenkant plakken, zal wss ook wel werken met dubbelzijdig tape.
dan zou je aan de binnenkant een glasplaat kunnen leggen zonder dat deze zichtbaar is, ga je verdamping & springende vissen tegen.

maargoed is maar een idee hoor, je moet het uiteraard zelf weten :petjeaf:
 
Uiteraard krijgt mijn bak op het werk een apart topic. Multi's en één koppeltje is de bedoeling idd. Is er een soort die de groei van de multi-kolonie een beetje in toom kan houden?
Niet dat ik weet, maar op marktplaats zal er vast wel vraag naar zijn, want in de winkel zijn ze harstikke duur en worden op mp bijna niet aangeboden.:)
Nou ging mij voornamelijk over de zichtbare kitlaag van de trekstrips bovenin & de waterlijn.

even meedenken wat je kan doen, en dat is vrij goedkoop:

https://www.gamma.nl/assortiment/afdekprofiel-kunststof-zwart-2x30-mm-260-cm/p/B264892

deze tegen de bovenkant plakken, zal wss ook wel werken met dubbelzijdig tape.
dan zou je aan de binnenkant een glasplaat kunnen leggen zonder dat deze zichtbaar is, ga je verdamping & springende vissen tegen.

maargoed is maar een idee hoor, je moet het uiteraard zelf weten :petjeaf:
Dat is nog een idee, thanks!:thumbs:
 
Oh gaaf! Komen hier ooit ook nog, de multi's. Onwijs leuke vissen om te zien, maar vind het zonde om de 80cm er voor te veranderen
 
Dan koop je er toch een bakje bij :D
Eh... Ja... iets met thuiswonende student zijn en ouders die de 60cm gedogen... En zelfs die ruil ik het liefst stiekem om voor een grotere bak, maar ze zijn te veel thuis om dat te doen :juggle: En dan is het de vraag of ze daar blij mee zullen zijn :D Denk nml dat ze dan allebei te koop komen te staan
 

Terug
Bovenaan