Ruben01
Well-known member
Thanks! Maar het is bij lange na niet af😀Ik vind hem mooi geworden Ruben, goed werk!
Ook heel veel gedaan wat ik, als ik dit nog een keer ga doen, helemaal anders zal doen

Thanks! Maar het is bij lange na niet af😀Ik vind hem mooi geworden Ruben, goed werk!
Wat zei zegt.Ik vind hem mooi geworden Ruben, goed werk!
Ja natuurlijk... af is een bak nooit 😀 en logisch dat je leert van de 'fouten' die je maakt. Het kan altijd beter of mooier Ruben. Maar als eerst zelfbouwbak vind ik dat je hier heel (heel!) erg tevreden mee mag zijn. Ondanks dat je zelf kritisch bent (en dat is een goede eigenschap) blijf ik het top vinden wat je gemaakt hebt.Thanks! Maar het is bij lange na niet af😀
Ook heel veel gedaan wat ik, als ik dit nog een keer ga doen, helemaal anders zal doen😉
Wat ik zei😛Wat zei zegt.
Ja natuurlijk... af is een bak nooit 😀 en logisch dat je leert van de 'fouten' die je maakt. Het kan altijd beter of mooier Ruben. Maar als eerst zelfbouwbak vind ik dat je hier heel (heel!) erg tevreden mee mag zijn. Ondanks dat je zelf kritisch bent (en dat is een goede eigenschap) blijf ik het top vinden wat je gemaakt hebt.
Ik deel de mening van jou Nicole.
Bedankt Thea!Leuk Ruben! Mag je het filmpje al openbaar maken?
Veel succes met de wedstrijd!
Heel mooi Ruben. Geeft een mooie rustige indruk. Ik ben benieuwd wat ze er van vinden.
Heel veel succes!
Bedankt mensen!Mooi Ruben, de sfeer komt zeker over, succes.
John wanneer ga je nu ook eens een verfijndere smaak ontwikkelen?Leuke video Ruben en waanneer gaat het licht eigenlijk aan
😀😀😀John wanneer ga je nu ook eens een verfijndere smaak ontwikkelen?
John wanneer ga je nu ook eens een verfijndere smaak ontwikkelen?
Bedankf John!Goed bezig Ruben en succes!
We are from the Dark side of the Force, moehahahaha😀😀😉Duistere lui in dit topic zeg😀😀😛. Als jullie ooit het licht zien dan gooi je weer van blijdschap troep in het water waardoor het donker kleurt🙂
Bedankt Mike!Gaaf hoor! Mooi dat je zelfbouw zo leker gaat
Jaja, stuk ongeduld!Nou schiet maar op met die foto s zou ik zeggen😀😀😉
Bedankt!Leuk zo, misschien jammer van dat stuk zichtbare piepschuim, maar je moet wat natuurlijk.
Bijna goed😀 De bak is 90*40*40.Hoe groot is die bak? 80cm, als ik het goed kan inschatten? Wat voor techniek heb je daarop/in zitten? Ik wil al heel lang iets vergelijkbaars maken en mag 'm nu op m'n werk gaan neerzetten 🙂
Bedankt Richard!Geen kap voor die bak Ruben?
ziet er wel echt tof uit.
Uiteraard krijgt mijn bak op het werk een apart topic. Multi's en één koppeltje is de bedoeling idd. Is er een soort die de groei van de multi-kolonie een beetje in toom kan houden?Leuk! Werk, school, bijna hetzelfde😛
Ben benieuwd wat jij ervan maakt, houd ons op de hoogte.
In deze bakmaat het liefst een kolonie slakkenhuis cichliden met 1 koppelvisje de bij of een man alleen, 2 koppelvisjes kan ook, maar dan zonder de slakkenhuiscichliden🙂
Bedankt Richard!
Nee, geen kap, hoop dat het goed gaat met het jaag gedrag. Anders moet ik zelf iets gaan fabriceren😳
Niet dat ik weet, maar op marktplaats zal er vast wel vraag naar zijn, want in de winkel zijn ze harstikke duur en worden op mp bijna niet aangeboden.🙂Uiteraard krijgt mijn bak op het werk een apart topic. Multi's en één koppeltje is de bedoeling idd. Is er een soort die de groei van de multi-kolonie een beetje in toom kan houden?
Dat is nog een idee, thanks!Nou ging mij voornamelijk over de zichtbare kitlaag van de trekstrips bovenin & de waterlijn.
even meedenken wat je kan doen, en dat is vrij goedkoop:
https://www.gamma.nl/assortiment/afdekprofiel-kunststof-zwart-2x30-mm-260-cm/p/B264892
deze tegen de bovenkant plakken, zal wss ook wel werken met dubbelzijdig tape.
dan zou je aan de binnenkant een glasplaat kunnen leggen zonder dat deze zichtbaar is, ga je verdamping & springende vissen tegen.
maargoed is maar een idee hoor, je moet het uiteraard zelf weten![]()
Dan koop je er toch een bakje bij 😀maar vind het zonde om de 80cm er voor te veranderen
Eh... Ja... iets met thuiswonende student zijn en ouders die de 60cm gedogen... En zelfs die ruil ik het liefst stiekem om voor een grotere bak, maar ze zijn te veel thuis om dat te doenDan koop je er toch een bakje bij 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.